Uszkodzenie o które pytałem, okazało się w sumie banalne, uszkodzona wiązka.
Tylko dlaczego jest to uszkodzenie? Niedoróbka, celowe działanie…?
Zapraszam na film, tym razem bez wylgaryzmów 😉
Ze szczególnym podziękowaniem dla widzów
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Widzę że dopiero zaczynasz przygodę z komentującymi, właśnie jeden z tego filmiku mówi mi że mam przewód jakiś sprawdzać a nie zauważył że naprawiałem całkiem inne auto.
Mozliwe ze auto bylo zkiedys taksowka stad dodatkowe kable, 2 cienkie ida do zegarow jako odczyt impulsów a ten czarny progiem na tyl jako zasilanie gapy
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Brawo 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 dla Widzów 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 tak naprawdę wierzyłem w ciebie 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻Krzysiu 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻bo kto jak nie ty nikt z nas nie lubi druciarstwa Pozdrowienia z Norwegii👋🏻👋🏻👋🏻
Chyba u siebie profilaktycznie poprawię te łączenie. Jak tylko zrobi się znów cieplej to biorę się za obydwa połączenia, tym bardziej, że to chwila roboty. Fajnie jakbyś częściej miał jakieś O3 – jakieś kodowania itp. Na ryżowym kablu dość dużo udało mi się zakodować, dokładałem podświetlenie przestrzeni na nogi, lampki dolne w lusterkach zewnętrznych, świecące lampki w drzwiach zamiast odblasków – z tyłu już też mam przygotowane, ale trzeba wycinać otwory pod lampki więc się jeszcze wstrzymałem. Z grubszych rzeczy to zmieniłem jednostkę multimedialną z mib1 na mib2 gdzie najwiecej problemów sprawiło zakodowanie TPMS bo nie chciało działać bez kodowania sterownika abs.
A wiązki się robi jest robiony test elektryczny jak przechodzi to idzie dalej czasem jest naprawa już gotowej wiązki przez lidera lini i to może być to
No niestety w takich sytuacjach sporo "prostytutek" poleci. Niestety możemy sobie tylko pogadać. Wiązki do VAGów są robione w rzymiańskim kraju, przynajmniej wiązki do Audi. Te druciarskie wiązki to pewnie są pewnie od kamerki cofania i światełka Kolejny fajny film edukacyjny 🙂
To oryginalne skrętki kabli. Takie cuda łączenia są też w Audi A6 C5 i od tylu lat łączą kabelki jak elektrycy za PRL. Problem taki że jak w kabelek już weszła woda to pod izolacja będzie szła w głąb wiązki. ASO ma w dupie za mały odsetek tego problemu do sprzedaży aut.
Ja również dziękuję za wsparcie pomocnym chłopakom, w poniedziałek miałem podobny problem, i straciłem całą noc na szukanie problemu, który okazał sie niechlujstwem podwykonawcy niestety…
Gdzie mozna dostać takie diagramy? Jest jakaś stronka? Fajny kanał, pozdrawiam
Widzę że dopiero zaczynasz przygodę z komentującymi, właśnie jeden z tego filmiku mówi mi że mam przewód jakiś sprawdzać a nie zauważył że naprawiałem całkiem inne auto.
Petarda. Super film!
Elegancko pozdro
Cześć. może się orientujesz, czy można dezaktywować konieczność naciśnięcia sprzęgła podczas rozruchu silnika w golfie 6?
Cześć pytanie mam skąd można dostać schematy ?
Super video Krzynol, pozdrawiam z Czech.
Mozliwe ze auto bylo zkiedys taksowka stad dodatkowe kable, 2 cienkie ida do zegarow jako odczyt impulsów a ten czarny progiem na tyl jako zasilanie gapy
Kto to wymyślił? (19:08) – prawdopodobnie jakiś zajeb..ty księgowy 😀
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Brawo 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 dla Widzów 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 tak naprawdę wierzyłem w ciebie 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻Krzysiu 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻bo kto jak nie ty
nikt z nas nie lubi druciarstwa
Pozdrowienia z Norwegii👋🏻👋🏻👋🏻
W 1.6 TDI też są takie kijowe wiązki elektryczne montowane ??
Chyba u siebie profilaktycznie poprawię te łączenie. Jak tylko zrobi się znów cieplej to biorę się za obydwa połączenia, tym bardziej, że to chwila roboty. Fajnie jakbyś częściej miał jakieś O3 – jakieś kodowania itp. Na ryżowym kablu dość dużo udało mi się zakodować, dokładałem podświetlenie przestrzeni na nogi, lampki dolne w lusterkach zewnętrznych, świecące lampki w drzwiach zamiast odblasków – z tyłu już też mam przygotowane, ale trzeba wycinać otwory pod lampki więc się jeszcze wstrzymałem. Z grubszych rzeczy to zmieniłem jednostkę multimedialną z mib1 na mib2 gdzie najwiecej problemów sprawiło zakodowanie TPMS bo nie chciało działać bez kodowania sterownika abs.
Skodę robią z odpadów
A i panie Krzysiu z nad dorwać takie pdf do skody fabii 5j przedlift o leona 2 polift
A wiązki się robi jest robiony test elektryczny jak przechodzi to idzie dalej czasem jest naprawa już gotowej wiązki przez lidera lini i to może być to
Land Rover też tak robią w Mielcu hehe pozdro nie tylko skoda ma takie bajery
@krzynol jak chcesz rozebrać mechatke, to trzeba ją podgrzać suszarką do włosów. 😃
No niestety w takich sytuacjach sporo "prostytutek" poleci. Niestety możemy sobie tylko pogadać. Wiązki do VAGów są robione w rzymiańskim kraju, przynajmniej wiązki do Audi. Te druciarskie wiązki to pewnie są pewnie od kamerki cofania i światełka
Kolejny fajny film edukacyjny 🙂
Podwykonawca produkuje tak jak zaprojektował producent .
23:38 co to tak zawyło przy odpalaniu, mam tak samo i się zastanawiam.
To oryginalne skrętki kabli. Takie cuda łączenia są też w Audi A6 C5 i od tylu lat łączą kabelki jak elektrycy za PRL. Problem taki że jak w kabelek już weszła woda to pod izolacja będzie szła w głąb wiązki. ASO ma w dupie za mały odsetek tego problemu do sprzedaży aut.
To z bezpiecznikiem może być rejestratora w trybie parking by nie rozładowało aku, odcina prąd i nie pozwala na rozładowanie.
Ja również dziękuję za wsparcie pomocnym chłopakom, w poniedziałek miałem podobny problem, i straciłem całą noc na szukanie problemu, który okazał sie niechlujstwem podwykonawcy niestety…
Jak ja widzę szybko złączki, albo przejściówki na bezpieczniku to mnie chuj strzela.