Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Układ Kierowniczy diagnostyka omówienie naprawa – Vlog #18 Jak zacząć przygodę z mechaniką

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jak zdiagnozować uszkodzenie końcówki drążka kierowniczego lub drążka kierowniczego.
Jak wymienić końcówkę drążka kierowniczego?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedz w odcinku.

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

43 thoughts on “Układ Kierowniczy diagnostyka omówienie naprawa – Vlog #18 Jak zacząć przygodę z mechaniką

  1. Wczoraj byłem w ASO FCA i w moim Jeep SRT z powodu stukającego zawieszenia przy wzdłużnie-poprzecznych nierównościach okazało się wylany amortyzator prawy przedni, przy okazji tej usterki zdiagnozowano luzy na lewym przednim kole – czyli te co ruszamy lewo-prawo na szarpaku -sugestia ASO wymiana maglownicy całej (6000pln+1000plm za wymianę) plus amorki 12000. Ciekawe jest że będąc na przeglądzie do dowodu rejestracyjnego 1000 km wcześniej (3 tygodnie temu) auto było bez zarzutu w kwestii zawieszenia. Pytanie jest czy przeglądy roczne (wymagane prawem) są bez sensu? Oraz Michu gdzie można do Ciebie podjechać aby mieć arbitra w diagnozie bo kogoś za ten stan rzeczy muszę pozwać – albo stację diagnostyczną albo ASO. Płacąc około 2000pln za przegląd co 10000 km powinienem mieć raczej spokój użytkowania a nie, że sam wysłuchałem w trakcie jazdy dziwne zachowanie zawieszenia.

    Edit: Aby nie było w komentarzach że marudzę na koszty, auto kupiłem nowe więc znam koszty ale martwi mnie podejście i ASO i Stacji diagnostycznej jednak to auto ma prawie 500 koni i 700 Nm i jako użytkownik chciał bym mieć pewność że jak opłacę wszystkie przeglądy mogę jechać bezpiecznie dla siebie i innych.

  2. Michu tylko partacze i oczo dolarowcy komentują twoje filmy negatywnie , ja z chęcią czekam na twoje filmy jestem Mechanikiem z zawodu wyuczonego ale nie praktykowanego. Jak mam ochotę coś zrobić czego nie wiem to to jest super podpowiedz dlatego łapka w górę 😀

  3. Elo, a jak u mnie coś stuka mechanik stwierdził że maglownica do wymiany ale teraz zauważyłem że to więcej stuka jak skręcam w lewo stuka z prawej strony co to może być?

  4. Mam pytanie jezeli podejzewamy luz na maglownicy i jest tylko z lewej strony bo nilby zeby wyrobione i przeskakuja na listwie to na prawej stronie luz tez powinien byc czyz nie tak powinno byc?

  5. Ja zmieniłem z 10w40 na 5w40 bo podobno tak jest w moim modelu prawidłowo, Pan w serwisie Peugeota tak powiedział. Mam nadzieję, że to nie zaszkodzi mojemu silnikowi.Pacjent to Peugeot 307 2.0 Hdi 90km 2001r. Co Michu lub Wy Myślicie w tym temacie ??? Pozdrawiam.

  6. zrobił byś odcinek o regeneracji części w maglownicy chodzi o zawór zwrotny co wchodzi w kolumnę kierownicza bo tam się wycieraja pierścienie teflonowe a pó co wydawać na regenerację calego magla 450 + montaż demontaż jak można to zrobić za 200 bez demontażu a objawy uszkodzenia to płyn koloru czarnego i brak wspomagania w lewo bądź prawo .

  7. Mi kierownica przeskakiwała jak łozysko od amortyzatora zardzewiało…dodatkowało było słychac stuki podczas kręcenia kierownicą w jednym kole przenoszące sie na inne elementy zawieszenia

  8. Mareriał bardzo fajnie omówiony jak większość .Wiem że był to temat o układzie kierowniczym ale jednak zabrakło mi przy omawianiu stukania podczas kręcenia kierownicą żeby tylko wspomnieć o łożysku amortyzatora ,które może tez zmylać przy diagnostyce układu kierowniczego.

  9. Mam pytanko wymienialem maglownice w audi a 3 2001 r 1.9 Tdi mam teraz taki problem ze rano jak jest zimny to jak ruszam kierownica to nie da sie przekrecic kierownicy sa takie przeskoki na kierownicy po chwili gdy auto sie zagrzeje normalnie chodzi kierownica czyzby do tego pompa wspomagania czy zly olej ?

  10. A z mierzeniem i leczeniem się nie zgodzę. Zawsze warto zmierzyć i policzyć ilość zwoi. Dzięki temu auto będzie miało zbieżność conaniej w okolicy pożądanej. A na zbieżność tez trzeba jakoś dojechać. I trochę lepiej jednak będzie zachowywał się samochód z w miarę bliską poprawności geometria niż z kompletnie kosmicznymi nastawami. A żeby skasować siebie, auto lub kogoś to dużo nie trzeba. Wiec przy wymianie polecam mierzyć i liczyć żeby na ustawianie zbieżności pojechać spokojnie

  11. U mnie w Fabii końcówka drążka kierowniczego TRW wytrzymała 15 lat i 270 tys. km i na taką samą wymieniłem, wymiary były identyczne i na taką samą wymieniłem. Warto wspomnieć, że nie jest prosto wyciągnąć końcówkę drążka, ja użyłem ściągacza do łożysk. 🙂

  12. Zaciekawiłeś mnie z tym przegubem krzyżowym próbuję zdiagnozować od jakiegoś czasu hałasy pukania i niby wszystko jest ok pod samochodem a dalej gdzieś sobie popukuje teraz jak będzie okazja wejścia pod samochód bo na razie nie wiem czy od środka czy pod samochodem ten przegub się znajduje być może są nawet dwa,będę badał te elementy.

  13. A w czym problem po wymianie drążka przejechać się i sprawdzenia czy auto nie ściąga w którąś stronę? Jak ściąga to kilka obrotów śrubki i znowu jazda dostawa aż do momentu keirdy auto będzie idealnie prosto jechać.

  14. oglądam ci od dłuższego czasu i mam takie pytanie moża to nie na miejscu ale 🙂 nie wiem gdzie napisać .
    posiadam lagune pierwszej generacji przed liftem miałem małą kolizje i urwał się dróżek kierowniczy mechanik wymieniał mi końcówkę układu kierowniczego sprawdził sanki zawieszenie nic nie pogięteale przy skręcie w prawo tam gdzie był wymieniana końcówka jest więszy skret kirownicy i przy tym skręcie w prwo dziwnie się skręca jak by koło przeskakiwało tarło . Potem pojechałe do drugiego mechanika i doszłem do wniosku po rozmowie z mechanikiem że nie taką kocówkę włożył lub żle coś złożył a bo zapomniałem mglownica też była wymieniana . Z góry dziękuje za odpowieć

Dodaj komentarz

Zadzwoń!