Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

ustawjanie zbieżność i wymjana Końcówki drążka kierowniczego

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



rękawice nitrylowe: https://amzn.to/2SSG3dN

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

34 thoughts on “ustawjanie zbieżność i wymjana Końcówki drążka kierowniczego

  1. Gdyby, nakrętka dostała jakiegoś penetratora np wudeczterdzieści, po ok15minutach została opukana małym młotkiem od góry a od spodu siłę uderzenia, przejmował by większy np. też młotek, to nie byłoby całej tej niepotrzebnej roboty i zrywania łbów. Akurat robiłem to wczoraj w 14letnim aucie – poszło bez żadnego ale.

  2. Ja ostatnio kupiłem sobie laser do remontu łazienki i właśnie miałem okazję wykorzystać go do ustawienia zbieżności w Toledo. Super sprawa, wygodniej niż ze sznurkiem. Dodatkowo wykorzystałem mały kątownik z podziałką milimetrową, który przykładałem do obrysu felgi. jest gdzieś nawet filmik jak koleś za pomocą takie lasera ustawia zbieżność.

  3. A co jeżeli po regulacji zbieżności auto jeździ bardzo dobrze ale kierownica jest lekko krzywa w prawo slyszalem ze można to samemu skorygować, bez konieczności jechania do warsztatu, poprzez kręcenie drażkami kierowniczymi tak żeby kierownica wróciła na swoje miejsce…przerabiał ktoś już coś podobnego?

  4. Wszystko okej ale trzeba znać rozstaw osi u mnie tylna jest 12 mm mniejsza jeżeli chodzi o szerokość więc musiałem po 6 mm po podkładać podkładki pod żyłka żeby to wyrównać i dopiero od tego wymiaru 5 mm zbieżności ustawić

  5. Niesmowity film, rób ich więcej fajnie się ogląda, Mach mehr Videos, man kann viel daraus lernen, wenn ich habe was gelernt, das bedeutet dass du einen Lehrer sein kannst. 😀

  6. Tak bys mógł ustawić geometrię jakby rozstaw kół przód i tył był taki sam. Nie wiem czy jest jakieś auto co ma rozstaw kół taki sam z przodu i z tyłu. Dobra metoda ale żeby wstępnie ustawić i jechać na warsztat i sprawdzić na nowoczesnej maszynie która sprawdzi też inne kąty pochylenie wyprzedzenie itp.

  7. Mam pytanie jesteś Niemcem co nauczył się mówić i pisać po polsku, czy Polakiem co siedzi u okupanta i zapomniał języka polskiego no chyba że w podstawówce miałeś same dwóje z polskiego bo jakoś dziwnym średniowiecznym językiem mówisz i piszesz ?

  8. Tak się nie odkręca nakrętki kontrującej na końcówce drążka. Bierzesz jeden klucz na końcówkę drążka zakładasz go i blokujesz o wahacz a drugim kluczem 24 i rurą odkręcasz na krętkę po wcześniejszym potraktowaniu palnikiem. dzięki temu że drugi klucz blokuje się o wahacz nie wyrwiesz nic jak się to stało u Ciebie. Odkręcanie obowiązkowo z kanału.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!