source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Gdyby, nakrętka dostała jakiegoś penetratora np wudeczterdzieści, po ok15minutach została opukana małym młotkiem od góry a od spodu siłę uderzenia, przejmował by większy np. też młotek, to nie byłoby całej tej niepotrzebnej roboty i zrywania łbów. Akurat robiłem to wczoraj w 14letnim aucie – poszło bez żadnego ale.
Ja ostatnio kupiłem sobie laser do remontu łazienki i właśnie miałem okazję wykorzystać go do ustawienia zbieżności w Toledo. Super sprawa, wygodniej niż ze sznurkiem. Dodatkowo wykorzystałem mały kątownik z podziałką milimetrową, który przykładałem do obrysu felgi. jest gdzieś nawet filmik jak koleś za pomocą takie lasera ustawia zbieżność.
A co jeżeli po regulacji zbieżności auto jeździ bardzo dobrze ale kierownica jest lekko krzywa w prawo slyszalem ze można to samemu skorygować, bez konieczności jechania do warsztatu, poprzez kręcenie drażkami kierowniczymi tak żeby kierownica wróciła na swoje miejsce…przerabiał ktoś już coś podobnego?
Wszystko okej ale trzeba znać rozstaw osi u mnie tylna jest 12 mm mniejsza jeżeli chodzi o szerokość więc musiałem po 6 mm po podkładać podkładki pod żyłka żeby to wyrównać i dopiero od tego wymiaru 5 mm zbieżności ustawić
Niesmowity film, rób ich więcej fajnie się ogląda, Mach mehr Videos, man kann viel daraus lernen, wenn ich habe was gelernt, das bedeutet dass du einen Lehrer sein kannst. 😀
Tak bys mógł ustawić geometrię jakby rozstaw kół przód i tył był taki sam. Nie wiem czy jest jakieś auto co ma rozstaw kół taki sam z przodu i z tyłu. Dobra metoda ale żeby wstępnie ustawić i jechać na warsztat i sprawdzić na nowoczesnej maszynie która sprawdzi też inne kąty pochylenie wyprzedzenie itp.
Mam pytanie jesteś Niemcem co nauczył się mówić i pisać po polsku, czy Polakiem co siedzi u okupanta i zapomniał języka polskiego no chyba że w podstawówce miałeś same dwóje z polskiego bo jakoś dziwnym średniowiecznym językiem mówisz i piszesz ?
Tak się nie odkręca nakrętki kontrującej na końcówce drążka. Bierzesz jeden klucz na końcówkę drążka zakładasz go i blokujesz o wahacz a drugim kluczem 24 i rurą odkręcasz na krętkę po wcześniejszym potraktowaniu palnikiem. dzięki temu że drugi klucz blokuje się o wahacz nie wyrwiesz nic jak się to stało u Ciebie. Odkręcanie obowiązkowo z kanału.
Chłop pokazał jak nie wymieniać drążka kierowniczego
Gdyby, nakrętka dostała jakiegoś penetratora np wudeczterdzieści, po ok15minutach została opukana małym młotkiem od góry a od spodu siłę uderzenia, przejmował by większy np. też młotek, to nie byłoby całej tej niepotrzebnej roboty i zrywania łbów. Akurat robiłem to wczoraj w 14letnim aucie – poszło bez żadnego ale.
No pięknie odkręcasz drążek z maglownicy poezja,za chwilę właściciel auta wróci z maglownicą do wymiany👍👍👍
Ja ostatnio kupiłem sobie laser do remontu łazienki i właśnie miałem okazję wykorzystać go do ustawienia zbieżności w Toledo. Super sprawa, wygodniej niż ze sznurkiem. Dodatkowo wykorzystałem mały kątownik z podziałką milimetrową, który przykładałem do obrysu felgi. jest gdzieś nawet filmik jak koleś za pomocą takie lasera ustawia zbieżność.
czy przypadkiem ta końcówka drążka nie jest do góry nogami ?
Od biedy tak może być ale odżałuje stówkę i jadę na zbieżność.
Siadnać do auta mówi hmmm
Nic nie pęknie, 45 Newtonów i już he.he
Uwielbiam oglądać mimo , że mechaniką się nie zajmuje . Daniel dzięki , że nagrywasz .
A co jeżeli po regulacji zbieżności auto jeździ bardzo dobrze ale kierownica jest lekko krzywa w prawo slyszalem ze można to samemu skorygować, bez konieczności jechania do warsztatu, poprzez kręcenie drażkami kierowniczymi tak żeby kierownica wróciła na swoje miejsce…przerabiał ktoś już coś podobnego?
Co myślisz o tarczach nacinanych?
Wszystko okej ale trzeba znać rozstaw osi u mnie tylna jest 12 mm mniejsza jeżeli chodzi o szerokość więc musiałem po 6 mm po podkładać podkładki pod żyłka żeby to wyrównać i dopiero od tego wymiaru 5 mm zbieżności ustawić
Niesmowity film, rób ich więcej fajnie się ogląda, Mach mehr Videos, man kann viel daraus lernen, wenn ich habe was gelernt, das bedeutet dass du einen Lehrer sein kannst. 😀
Witam gdzie masz warsztat bym podjechał na wymianę drążka kierowniczego
jak w samochodzie mercedes w245 z tyłu ustawić zbieżność i geometrię
dokładnie tak samo ustawiam zbieżnosc ;D
A te końcówki drążków to nie są aby do góry nogami zamontowane?
Tak bys mógł ustawić geometrię jakby rozstaw kół przód i tył był taki sam. Nie wiem czy jest jakieś auto co ma rozstaw kół taki sam z przodu i z tyłu. Dobra metoda ale żeby wstępnie ustawić i jechać na warsztat i sprawdzić na nowoczesnej maszynie która sprawdzi też inne kąty pochylenie wyprzedzenie itp.
zabawny typek. od razu gościa polubiłem….
dzięki za te proste knify kolego
Super filmik dziekuje
Ja ostatnio dwa razy jeździłem na poprawki i komputerowo nie mogli mi ustawić kierownica była krzywo a na sznurek to jakos masakra.
Zabierasz sie do tej roboty jak Pommes Generation.Niemasz wogöle pojecia o robocie
Człowieku co ty wymierzyłeś?? Wkręcimy wykręcimy. Wydaje Ci się oj wydaje ci się dużo Ci sie wydaje!!!! Ludzie nie szkoda wam opon?
grubo za 300 zeta masz zestaw yato do drążków
w dizlu masz audi
A NA CHLEB BYS WASC NIE ZAROBIŁ,POZDRAWIAM
Lewą stronę to robisz tera. Tamta strona das ist rechte Seite!
Mam pytanie jesteś Niemcem co nauczył się mówić i pisać po polsku, czy Polakiem co siedzi u okupanta i zapomniał języka polskiego no chyba że w podstawówce miałeś same dwóje z polskiego bo jakoś dziwnym średniowiecznym językiem mówisz i piszesz ?
Nie w każdym aucie jest zalecana zbieżność jak kolega pokazał!! Pokazane zostało zbieżnie, rozbieżne ustawienia też są stosowane.
Zajebisty sposób, ustawiłem w ten sam sposób i jest idealnie. Dzięki.
Do tego krzesełka na kółkach przydał by się napęd z silnikiem elektryczny.
Tak się nie odkręca nakrętki kontrującej na końcówce drążka. Bierzesz jeden klucz na końcówkę drążka zakładasz go i blokujesz o wahacz a drugim kluczem 24 i rurą odkręcasz na krętkę po wcześniejszym potraktowaniu palnikiem. dzięki temu że drugi klucz blokuje się o wahacz nie wyrwiesz nic jak się to stało u Ciebie. Odkręcanie obowiązkowo z kanału.
Jak dobrze że Pan "fachowiec" "naprawia" swoje "Cudo". Majzel i młotek tak trzymać.
😉 fajnie się słucha jak kaleczysz język Polski 😉