Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

10% więcej elektryków i czeka nas blackout? Zapytałem naukowca!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



===✅ Link aktualny w 2022✅===
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
Otrzymasz 150 zł cashback + do 2000 zł premii za polecenie

Czy czeka nas blackout przez auta elektryczne? Zapytałem o opinię naukowca z Politechniki Warszawskiej Pana Tomasza Gajowika (https://www.ee.pw.edu.pl/studia/kierunki-studiow/elektromobilnosc/)

Podziękowania dla Politechniki Warszawskiej za umożliwienie nagrania na terenie uczelni.

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “10% więcej elektryków i czeka nas blackout? Zapytałem naukowca!

  1. Być może nie grozi nam blackout w związku z autami elektrycznymi i ogólnie z rozwojem elektromobilności. Ale jak najbardziej powinniśmy bać się i być gotowi na planowe wyłączenia prądu z powodu braku niezależności energetycznej oraz nagminnym i wręcz przymusowym dążeniu do tzw. zero-emisyjności.
    A koniec końców, nieważny będzie powód blackout – elektryk bez prądu NIE POJEDZIE!

  2. Serio?! Temat poważny a wy nawijacie od samego niemalże początku o samochodach na prąd?! Czy to jest najważniejsze?! Samochody elektryczne zostaną w pierwszej kolejności "oskubane" z akumulatorów przez… "Ludzi znających się na autach" i nie tylko. Poświęciłem wam Panowie 5min. Mojej energii i kolejne 5na ten komentarz. ŻEGNAM!

  3. Całkowicie nie zgadzam się, że jazda na prądzie jest 3,5 tańsza. Dla 90% użytkowników mieszkających w blokach będzie niemalże w cenie paliwa ->patrz cena ze słupka np na autostradzie gdzie cena jest minimum x2 w porównaniu do szczęśliwców posiadających domy gdzie będą ładować u siebie dużo taniej na małej mocy. Kolejna sprawa podatki, co2, podwyżki inne opłaty już państwo na tym łapę położy. No i autor nie wziął pod uwagę faktu, że użytkownicy nie będą chcieli udostępniać swojego samochodu jako magazyn żeby stabilizować sieć. Na tej pseudo korzyści zarobię może parę stówek rocznie a aku w samochodzie robią cykle, po kilku latach baterie będę zmieniał za 80tys zł dzięki nie skorzystam z takiej opcji. Niestety wynik założenia obejmuje tylko w warunkach pełnej optymalizacji. Wystarczy zobaczyć co się dzieje przy stacjach ładowania w okresie wakacyjnym gdzie w Kaliforni były kilku godzinne kolejki (wszystkie ładowarki jadą na maxa) . Nie jest wcale tak różowo jak Pan mówi.

  4. technikalia bardzo ladne ale tu rodzi sie pytanie kto bedzie wlascicielem sieci i elektrowni. Czy to bedzie np jeden podmiot a odnosi sie wrazenie ze do tego zmierzamy, wowczas jeden klik i po zabawie, i spadamy blyskawicznie do epoki kamienia…

  5. Jeżeli ten gościu z filmu tak samo łatwo wykłada na uczelni, to albo mocno spadł poziom, albo diametralnie zmienił się sposób wykładania (na plus), szkoda że nie zgłębił więcej tematów.

  6. Panie Zachar TEMAT na nowy odcinek.
    Większość ceny paliwa są to podatki, jeśli pozbędziemy się aut spalinowych, jaka bedzie cena prądu? W jaki sposób rząd narzuci opłaty paliwowe? Pozdrawiam

  7. Proszę o przeanalizowanie tematu! Aktualnie wszysyc liczą koszt elektryka biorąc za główny czynnik zużycie kwh samochodu. Ładując auto w zależności od sposobu ładowania zużyjemy więcej kWh niż auto zużyło na przejechanie tych km. Realny koszt przejechania zależy więc od sposobu łądowania oraz od nadwyżki jaką potrzebuje ładowarka by naładować samochód! Nikt o tym niestety nie wspomina, proszę o analize tematu!

  8. W tym odcinku dowiedziałem się rzeczy, których nikt nigdzie indziej nie omawiał mimo setek filmów na YT. I ten odcinek dał mi wiedzę co do montażu wallboxa i inteligentnego ładowania samochodu. Byłoby bardzo wskazane gdyby powstał odcinek tylko o ładowarkach samochodowych i omówieniu sposobów na ładowanie auta elektrycznego tylko jeżeli moja aktualna wolna moc pozwalałaby na to bez wyrzucania zabezpieczeń w skrzynkach. Chodzi o inteligentne ładowarki wiedzące kiedy mogą ładować z mocą np 20 kw a kiedy 1 kw bez angażowania użytkownika.

  9. Dużo wiedzy o samochodach, ładowarkach, ale nie na temat tego, co dzieje się na poziomie całego systemu. Tematem odcinka miał być ponoć blackout. Ten temat poruszany jest pobieżnie dopiero na końcu filmu, bo Pan Tomasz, jak sam przyznał, nie jest energetykiem, a jedynie powtarza jakieś frazesy o rozwoju sieci, magazynach energii, optymalizacji ładowania. Może lepiej poszukać odpowiedzi na pytanie z tytułu odcinka u energetyków/naukowców, o których Pan Tomasz mówi. Takich ludzi nie trzeba daleko szukać, są na PW.

  10. Fantastyczny materiał, dziękuję Zacharowi i Panu Tomkowi za całą pracą włożoną w ten przekaz. Zupełnie poważne pytanie: Gdzie mogę kliknąć Donate?
    Z pomysłów na następny materiał to ja jestem mega ciekaw opinii eksperta lub ekspertów na temat: jakie są szanse aby baterie w elektrykach osiągnęły pojemności rzędu 1000 mil.

  11. Czy w Polsce produkcja paneli fotowoltaicznych jest trzyzmianowa od poniedziałku do niedzieli, a prąd do produkcji jest węglowy? Wyprodukowane panele fotowoltaiczne po przestaniu działania są śmieciami. Co z tymi śmieciami jest później?

  12. Czy ekologia jest dla bogatych ludzi w Polsce? Ekologiczna żywność, nowe samochody bezemisyjne i domy z panelami fotowoltaicznymi. Biednym ludziom w Polsce pozostaje stary samochód z silnikiem Diesla, dom z piecem węglowym i żywność z konserwantami, na sztucznym nadwozie oraz chemicznie pryskana.

  13. Co ze zużytymi dużymi akumulatorami z samochodów elektrycznych w ilości jednego miliona w 2040 roku, do których jeszcze dojdą małe akumulatory z samochodów elektryczno-spalinowych w dużo większej ilości?

  14. Firmy w Polsce i Europie dalej będą leasingować nowe samochody przez 4 lub 5 lat, ale zamiast z silnikami spalinowymi to silnikami elektrycznymi. Wymiana akumulatorów w samochodach z silnikami elektrycznymi przypadnie na 2 lub 3 właścicielu, czyli od nowości po 7–8 latach. To jest biznes, a nie ekologia.

  15. Czy w globalnej produkcji nowych samochodów z silnikami elektrycznymi przez jeden rok wystarczy surowców dla nowych akumulatorów w ilości stu milionów, a przez dziesięć lat już jednego miliarda? Akumulatory do samochodów z silnikami elektrycznymi są dużo większe od akumulatorów w telefonach i laptopach.

  16. Ile we wszystkich krajach Unii Europejskiej jest elektrowni jądrowych? Czy elektrownie jądrowe są większym zagrożeniem ekologicznym niż dwutlenek węgla w razie awarii, wojny, kataklizmów i ataków terrorystycznych?

  17. Bardziej ekologiczny jest samochód hybrydowy spalający benzynę lub gaz czy spalający benzynę i pobierający prąd z akumulatora do napędzania silnika elektrycznego po uwzględnieniu produkcji samochodu oraz emisji spalin?

  18. Po jakim okresie lub przebiegu akumulator litowo-jonowy straci 50% pojemności w samochodach z silnikami elektrycznymi? Strata 50% pojemności akumulatora litowo-jonowego oznacza o 50% mniejszy zasięg od nowego.

  19. Zasięg deklarowany przez producentów samochodów elektrycznych jest podawany według cyklu pomiarowego WLTP i naładowaniu akumulatora do 100%.
    Jaki jest realny zasięg nowego samochodu elektrycznego po naładowaniu akumulatora z 20 do 80%, włączeniu klimatyzacji lub ogrzewania wnętrza, wentylacji lub ogrzewania foteli, ogrzewania kanapy, ogrzewania kierownicy, ogrzewania przedniej szyby, ogrzewania tylnej szyby, ogrzewania lusterek zewnętrznych, nawigacji i radia?
    Jaki jest realny zasięg nowego samochodu elektrycznego po naładowaniu akumulatora z 20 do 80%, włączeniu odbiorników prądu, czterema osobami dorosłymi, czterema walizkami, dachowym bagażnikiem i ciągnięciu przyczepy kempingowej? Podróż się wydłuży po dwóch, trzech lub czterech ładowaniach akumulatora z 20 do 80% w trasie.

  20. Czy wymiana akumulatorów na nowe w samochodach z silnikami elektrycznymi po 7 lub 8 latach jest ekologiczna? Czy wydobycie surowców do produkcji nowych akumulatorów do samochodów z silnikami elektrycznymi jest ekologiczne? Czy produkcja i recykling zużytych akumulatorów do samochodów z silnikami elektrycznymi jest ekologiczne w krajach, w których w większości, połowie lub całości jest energia elektryczna z węgla?

  21. akurat wieczorem to prądu nie zabraknie bo większość fabryk NIE PRACUJE….ale w środku dnia jak najbardziej jest to możliwe. A ten za przeproszeniem "doktor" to na przyszłość niech zapamięta że najki nie pasują do koszuli od garniaka. A co do "siły" – mówili mówią i będą mówić jak doktorka nie będzie już na tym świecie więc niech nie poucza…"transformator impulsowy"….bzdury…sory Zachar ale treść nie ma nic wspólnego z tytułem – dostajemy masę informacji nie trzymających się kupy i nic z tego nie wynika. Gośc nie ma pojęcia co to blackout – żałosne. Co do MOP – każdy bezwzględnie powinien być wyposażony w instalację PV. magazyn to kibel bo koszta olbrzymie i powtarzalne co dekadę albo nawet 5 lat przy ostrym wykorzystaniu akumulatorów….co do pomysłów pod koniec – no gościu TO JA MAM STRACIĆ PÓŁ MOCY TYLKO PO TO BY BLACKOUTU NIE BYŁO? no nie rób sobie jaj. Co do "kryzysu" – no chłopie od 50 lat albo i lepiej mamy w europie połączone sieci energetyczne…mnóstwo czasu jak ostrołękę wyburzyli….WIĘCEJ PRAKTYKI MNIEJ PIER…NIA

  22. Podawanie ceny prądu za 1kWh 0,7pln, to jak podawać cenę kawy wytworzonej w domu we własnym ekspresie. To niepoważne. Na trasie, poza domem, za granicą ceny en. elektrycznej w punktach ładowania powodują jeżdżenie elektrykami droższe niż dieslem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!