Masz auto które udostępnił byś do nagrania ?? Możemy nagrać je wspólnie ! Zapraszam do kontaktu przez
Facebook @MzM.Tv
Instagram @mzmtv
bądź mailowo mzmtv.pl@gmail.com
:))
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
w 3.0 tfsi kompresor wytrzymuje wg tego specjalisty 120tyś km mój ma 13 lat orginał od nowości, PS po wymianie koła kompresora prawie 2.5roku temu zwiększona moc, ponad 311tyś i ma się bdb
Cześć, pozdrawiam. A może tak jakiś filmik z audi a3 p8, chciałbym kupić ale najpierw chciałbym łyknąć deczko informacji ,interesuje mnie tylko benzyna i manualna skrzynia oraz jaki silnik jest naj naj taki w granicach do 25 tyś. Max.
Omijać multitronic? Hahaha patrzę że nagonka na tą skrzynie trwa a raczej na pewno powielanie bzdur wyczytanych w internecie. Mam multitronic i za żadne skarby nie wymienię tej skrzyni bo komfort jest nieporuwnywalny z żadną inną!!! Nie kupujcie promocji za parę zeta od turasa!!!
Nic dodać nic ująć mam 3.0tdi wszystko co powiedziałeś się zgadza 100%,ja znalazłem magika który wymienił mi silnik na nowszy z audi a8 2014roku tam już jest mniej napinaczy, i odpukać nic się nie dzieje i mocy jest więcej.niestety te rozrządy z pierwszych produkcji potrafią zrujnowac kieszeń ja poszedłem w inna stronę.pozdrawiam
Materiał ok. Pytanie – kto o zdrowych zmysłach kupuje 15-letnie auto, wkłada w nie jego równowartość bądź nawet więcej, by "zabezpieczyć się" na kolejne 200k km "bezawaryjnej" jazdy? Trzeba mieć nierówno pod sufitem by reanimować trupa w tej postaci.
Szukającym i oglądającym proponuje tutaj tylko się dowiedzieć o co chodzi, a reszty konkretnych informacji szukać dalej. Ten film wprowadza tylko w błąd, bo autor nie do końca rozeznał temat przy silnikach.
Witam wszystkich. Czy ktoś z obserwujących takie filmy jest posiadaczem silnika 2.0 TFSI 170KM? Bardzo chciałbym się dowiedzieć od was jakie macie spalanie oleju od wymiany do wymiany. Pozdrawiam
Jezus Maria! Jak nisko upadła niemiecka motoryzacja! Czu to jest moze dzialanoe celowe producenta zeby plebs wykonczyc kosztami a zadowolony był tylko pierwszy właściciel i w ten sposób próbują utrzymać "wyższość" albo "prestiz" marki? Przecież to jest chore: takoe fajne auto z wygladu, a czego pod maska bu sie noe dotknąć: to ruina. I to po stosunkowo małych przebiegach.
1:40 2.4 V6
4:55 3.2 v6
6:42 2.0 TFSI
8:00 4.2 V8 BAT
9:17 4.2 V8 BVJ
9:45 2.8 FSI / 3.0 TFSI
12:11 2.0 TDI PD
13:26 2.0 TDI CR
15:03 3.0 TDI
15:25 2.7 TDI
https://www.youtube.com/shorts/2QuOVQHWolM
Я на немца похож слушать это
witam, czy w silniku 2.0 tdi 170 hp 2010r kod silnika CAHA ma DPF?
Nigdy już Audi.
Wytrzymałem do połowy….. Słuchałeś tych pisków zanim wrzuciłeś to jako tło, czy poprostu jesteś sadystą?
w 3.0 tfsi kompresor wytrzymuje wg tego specjalisty 120tyś km mój ma 13 lat orginał od nowości, PS po wymianie koła kompresora prawie 2.5roku temu zwiększona moc, ponad 311tyś i ma się bdb
Cześć, pozdrawiam.
A może tak jakiś filmik z audi a3 p8, chciałbym kupić ale najpierw chciałbym łyknąć deczko informacji ,interesuje mnie tylko benzyna i manualna skrzynia oraz jaki silnik jest naj naj taki w granicach do 25 tyś. Max.
Omijać multitronic? Hahaha patrzę że nagonka na tą skrzynie trwa a raczej na pewno powielanie bzdur wyczytanych w internecie. Mam multitronic i za żadne skarby nie wymienię tej skrzyni bo komfort jest nieporuwnywalny z żadną inną!!! Nie kupujcie promocji za parę zeta od turasa!!!
Czy Audi ma jakikolwiek silnik który przy standardowej obsłudze przejedzie kilkaset tysięcy km???
Skrzynia multitronic pada bo cebulaki z PL nie zmieniają oleju. Bo pieniędzy szkoda
https://rzetelneautoforum.blogspot.com/2022/04/audi-a6-c6-opinia-urzytkownika.html
jednostka jest bardzo dynamiczna……….335koni i aż 6s, to nie wiem czy taka dynamiczna
Pierdolisz głupoty jak chuj
Nic dodać nic ująć mam 3.0tdi wszystko co powiedziałeś się zgadza 100%,ja znalazłem magika który wymienił mi silnik na nowszy z audi a8 2014roku tam już jest mniej napinaczy, i odpukać nic się nie dzieje i mocy jest więcej.niestety te rozrządy z pierwszych produkcji potrafią zrujnowac kieszeń ja poszedłem w inna stronę.pozdrawiam
Materiał ok. Pytanie – kto o zdrowych zmysłach kupuje 15-letnie auto, wkłada w nie jego równowartość bądź nawet więcej, by "zabezpieczyć się" na kolejne 200k km "bezawaryjnej" jazdy? Trzeba mieć nierówno pod sufitem by reanimować trupa w tej postaci.
Fajny materiał. Może tylko dodam ,że 3.0 tdi nie jest takie złe pod warunkiem,że będzie po lifcie , silnik CDYA lub CDYC.
Spalanie oleju w 2.4? Co kurwa XDDDD
Brak sensownego automatu, a tiptronic? XDDDD.
Oj wiedza skromna
🙂
Szukającym i oglądającym proponuje tutaj tylko się dowiedzieć o co chodzi, a reszty konkretnych informacji szukać dalej. Ten film wprowadza tylko w błąd, bo autor nie do końca rozeznał temat przy silnikach.
Witam wszystkich. Czy ktoś z obserwujących takie filmy jest posiadaczem silnika 2.0 TFSI 170KM?
Bardzo chciałbym się dowiedzieć od was jakie macie spalanie oleju od wymiany do wymiany.
Pozdrawiam
Najslabsza jednostka benzynowa to 2.0 a nie 2.4
2.0 tfsi niby najpopularnijeszy na aukcjach, ale obserwujący wyszukiwanie mam max. 2 na miesiąc…
Moje 2.0 TFSI 170km z 2009 też lubi olej. Od wymiany oleju wypił już 3L/6000 przejechanych kilometrów. Chyba będę gnał tę benzynę
Rzetelny opis brawo
Czyli gówno, nie kupować.
Wersja RS6 nie jest wcale taka awaryjna. Jakieś rzeczy się psują ale nie psuje się on tak bardzo
Chciałem się przesiadać na audi. Po tym fipmiku to pierdziele taki biznes. Za deogie ciulstwa. Zostaje przy niezawodnym puncie na dojazdy do pracy.
Czy coś jest tutaj takiego co się nie psuje? Bo jak narazie to się psuje w nim wszystko
Jezus Maria! Jak nisko upadła niemiecka motoryzacja! Czu to jest moze dzialanoe celowe producenta zeby plebs wykonczyc kosztami a zadowolony był tylko pierwszy właściciel i w ten sposób próbują utrzymać "wyższość" albo "prestiz" marki? Przecież to jest chore: takoe fajne auto z wygladu, a czego pod maska bu sie noe dotknąć: to ruina. I to po stosunkowo małych przebiegach.
2.7 tdi bpp 200-300k km? 350k km u mnie, rozrząd nie ruszany. Nie hałasuje 🙂 pierdu, pierdu.