Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Audi A4 B6 – typowe usterki

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Audi A4 B6 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Muzyka: Letter Box – First Aid
https://www.youtube.com/audiolibrary

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

20 thoughts on “Audi A4 B6 – typowe usterki

  1. 2.0 benzyna ma problem z wolnym opadaniem obrotów podczas wciskania sprzęgła i zmiany biegów, ciężko to wyeliminować bo przyczyn może być wiele, od czujnika za pedałem sprzęgła, zaworu podciśnienia, do przytkanego katalizatora. Wtedy nawet na gaz reaguje z opóźnieniem. Najlepsza opcja to 1.9 tdi tylko na starej pompie i wymienić dwumasę na jednomasę

  2. AUDI A4 B6
    2000 DEBIUT
    2001 DEBIUT WERSJI CABRIO
    2004 LIFTING I PRZEJŚCIE NA B7
    SILNIKI BENZYNOWE:
    1.6 MPI 8V (OZNACZONY TYLKO JAKO 1.6) 102 KM MA SŁABE OSIĄGI OK.12S DO SETKI ZA TO SILNIK JEST NIEZAWODNY POTRAFI MAŁO PALIĆ CHYBA ŻE ROZKRĘCICIE GO MOCNO TO SPALI 11L/100 KM W MIEŚCIE
    1.8 125 KM SILNIK UDANY MA JUŻ W MIARĘ WYSTARCZAJĄCE ZE WZGLĘDU NA SPORE LATA JAK W 1.6 WARTO WYMIENIĆ PASEK ROZRZĄDU
    2.0 130 KM TU MA PROBLEMY Z NADMIERNĄ KONSUBCJĄ OLEJU SILNIKOWEGO W WYNIKU WADLIWYCH PIERŚCIENI TŁOKOWYCH DO L/1 000 KM
    2.0 FSI 150 KM MA PROBLEM Z ŁAŃCUCHEM ROZRZĄDU I NA ZAWORACH I W KOLEKTORZE SSĄCYM ZBIERA SIĘ NAGAR
    CIEKAWĄ ALTERNATYWĄ JEST JEDNOSTKA 1.8 TURBO 150 163 170 190 KM NIESTETY TU MOGĄ POJAWIĆ SIĘ PROBLEMY Z TURBOSPRĘŻARKĄ Z USZKODZENIEM PANEWEK PADAJĄCYCH CEWEK ZAPŁONOWYCH ALE TO JEST SPOWODOWANE WIEKIEM I KATOWANIEM POZA TYM BARDZO DOBRY SILNIK TRWAŁY ODPORNY NA MODY ROBIONE Z GŁOWĄ JESZCZE WARTO WSPOMNIEĆ ŻE SILNIK 1.8 TURBO PALI WIĘCEJ OLEJU NIŻ WIĘKSZOŚĆ JEDNOSTEK BENZYNOWYCH ALE JEST NA MNIEJSZYM POZIOMIE NIŻ W SILNIKU 2.0 A! ŻEBYM NIE ZAPOMNIAŁ! WYMIEŃCIE PASEK ROZRZĄDU I ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU BO JEST RYZYKO JEGO ROZCIĄGNIĘCIA WARTO WYMIENIĆ OLEJ CO 10 000 12 000 15 000 KM I NIE KATOWAĆ NA ZIMNYM
    2.4 V6 170 KM JEST UDANY ALE MA PROBLEM Z ROZCIĄGAJĄCYM ŁAŃCUCHEM ROZRZĄDU PROBLEM Z NAPĘDEM POMPY OLEJU A JESZCZE BYŁA TRZECIA USTERKA TO POMÓŻTA Z TYM 🙂
    3.0 V6 220 KM NA CHWILĘ OBECNĄ NIE JESTEM W STANIE POWIEDZIEĆ O USTERKACH TEGO SILNIKA 😉
    S4 4.2 V8 344 KM TU JEST PROBLEM Z ROZCIĄGAJĄCYM ŁAŃCUCHEM ROZRZĄDU Z WYCIEKAMI ORAZ NADMIERNĄ KONSUBCJĄ OLEJU SILNIKOWEGO LLECZ I TAK TO JEST JEDNOSTKA BARDZO UDANA
    SILNIKI DIESLA:
    1.9 TDI PD 101 130 KM Z POWODU SPOREGO WIEKU MOGĄ ZEPSUĆ SIĘ POMPOWTRYSKIWACZE ORAZ DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE JAK BĘDZIECIE DBAĆ TO MILLION KM PRZEJEDZIECIE 😀
    2.5 TDI PD 155 163 180 KM MA PROBLEM Z ZACIERAJĄCYMI WAŁKAMI ROZRZĄDU
    ODRADZAM AUT Z PRZEKŁADNIĄ MULTITRONIC W AUTACH Z NAPĘDEM FWD
    POLECAM SKRZYNIĘ TIPTRONIC W AUTACH Z NAPĘDEM QUATTRO 😀

  3. Kupiłem takie Audi od pierwszego właściciela w Polsce samochód był sprowadzony 2008 roku z przebiegiem 61 tys ( rocznik auta to końcówka 2004 roku , silnik 1.9Tdi ,131koni ) podkreślenie autem jeździł kuzyn 12 lat i 2020 kupiłem go jakieś 2 miesiące temu przebieg 181 tys . Potwierdzony ASO . Powiem szczerze pojechałem na stację diagnostyczna bo zbliżał mi się przegląd i jestem w szoku. Facet na stacji powiedział krótko ,, więcej takich aut chciałbym oglądać,, jestem zachwycony jedyna rzecz do której miał małe wątpliwości i powiedział że w najbliższym czasie do wymiany to tarcze i klocki z tyłu auta . Sam nie dowierzał że auto jest w takim stanie mechanicznym . Jedyna rzecz jaką narazie w nim zrobiłem to nadkola przednie ale.to bolączką każdej audi miałem wszesniej trzy A6 z różnymi silnikami i w każdej przednie nadkola ruda jadła hehehe. Polecam każdemu A4 B6 z silnikiem 1.9 TDI samochód prowadzi się komfortowo pewnie i mimo 131 koni tylko idzie swoje . Pozdrawiam

  4. Najbardziej typowa usterka tego modelu jest kosmiczny przebieg 95% aut na naszym rynku. Odpuscilem sobie poszukiwanie tego modelu po 3 miesiacach. Jeden mial 205 tys na blacie a z vinu w 2011 roku mial 430 tys.

  5. Szanowny Panie "Autovloger", proszę zająć się czymś innym (np. zbieraniem śmieci), bardziej pożytecznym. Pańska wiedza o A4 B6 opiera sie na internetowych pogłoskach. Wprowadza Pan widzów w błąd.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!