Siema Nosaczyska 🙂
Dziś przypadek wibracji na dupsku. Czyli problem większości starych bmw dotkniętych Januszem. Takie problemy potrafią spędzić sen z powiek. Zapraszam do obejrzenia kolejnego odcinka Diagnozy Bachusa 🙂
Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
24 thoughts on “Coś mi wibruje, już nie wiem co bo wymieniłem wszystko. A sprawdziłeś czy dobrze założone?Diagnozy B”
właśnie wymieniałem owe łączniki w swoimi e90 automat. Tam poprawnie założona to właśnie tak jak tu pokazuje cie że jest źle. chyba że inżynierów z Monachium dopadła grypa i się pomylili. Były jeszcze ori. instrukcja dodana z łącznikiem pokazuje że zawsze patrzymy na łącznik od strony skrzyni a z tyłu od strony mostu.Jak staniemy po środku wału to wypada że jest źle…a jest ok.
A propos zadam ci pytanie mam BMW 420 d i na piątym i szóstym biegu jak daje pełny gaz przy 2000 obrotów do dwóch 2200 cała buda wibruje poniżej powyżej przestaje w czym to może być problem w aso mówią że auto jest całe sprawne co tu robić ….pozdrawiam
Witam. U mnie w BMW E39 530iA mam następujący problem. Miałem wibracje przy przyspieszaniu w przedziale 40-50km/h, dałem do mechanika aby wymienili podporę i łącznik elastyczny. Było ok lecz minęły 2 miesiące i znowu wróciły te wibracje. Błędny montaż? Czy może coś innego jest powodem że któraś z tych części się rozpada? Pozdrawiam
Wibracje silnika na postoju i w trakcie jazdy przy 1100 obr. 3.0sd automat. Przenosi na karoserię. Jadę 55 w terenie zabudowanym 1100 obrotów i nie można znieść tych wibracji. Problem z silnikiem? Miał ktoś podobny problem? Poduchy pod silnikiem wymienione niepotrzebnie.
To pojebane niestety wiecznie nie będziemy żyli.. ale jak masz jeszcze 30 to korzystaj z życia póki możesz, bo to jest tymczasowe doświadczenie – im prędzej to sobie uświadomisz, tym lepiej ;d
U mnie drgania jakby z podłogi od prędkości 110km/h. Zawias przód cały nowy. To samo na kołach letnich i zimowych. Zauważyłem że jak odpuszczam gaz przy wyższych prędkościach to drgania się nasilają. Podpowie coś kolega od czego zacząć? E60 525i manual.
Witam panie miales pan kiedys problem z biegami w e46? Rano wstaje odpalam auto i nie moge zapiąć zadnego biegu,na swiatlach nie koge zapiąć jedynki ani dwojki a gdy uda sie zapiac 3 to tamte pozostale rowniez,gdy auto sie rozgrzeje tego problemu nie ma,o chuj chodzi? Olej w skrzyni wymieniony i nic Pozdrawiam 🙂
Witam pytanie ieżdżając na rądo odczucie jakby dyfereciał chciał iść prosto i takie zerwanie czuć niewiem co to jest wymieniłem dyfereciał i tosamo to bmw x3 e83 pozdrawiam
Czy uszkodzenie tego łącznika może powodować drgania nadwozia w okolicach 60-70 km/h ? Opony nowe, wyważone drgania czuć na fotelach a na kierownicy nie. Ale tylko w tym zakresie prędkości. Potem już jest ok.
Mam pytanie. Kupiłem 2 tyg temu E91 xdrive polift automat. Właściciel zapewniał że szarpie bo olej w skrzyni do zmiany. Wymieniłem statycznie i nic nie pomoglo. Szarpie dalej i w dodatku kopie jakbym w dupe dostał. Przy stałej prędkości na wolnych obrotach słychać stukanie jakby pod nogami, i też lekko wtedy obroty spadają i się podnoszą. Co to może być? :((
Też to przerabialem, zmieniony dyfrr do tego i tuleje dyfra i dalej cos puka ale to chyba przez luzy ze skrzyni/pòłosi bo jak reszta wymieniona to nie ma innej mozliwosci 😀
właśnie wymieniałem owe łączniki w swoimi e90 automat.
Tam poprawnie założona to właśnie tak jak tu pokazuje cie że jest źle.
chyba że inżynierów z Monachium dopadła grypa i się pomylili. Były jeszcze ori.
instrukcja dodana z łącznikiem pokazuje że zawsze patrzymy na łącznik od strony skrzyni a z tyłu od strony mostu.Jak staniemy po środku wału to wypada że jest źle…a jest ok.
Komedia!!!! Czego ma dotyczyć ten filmik rewia mody mechaniki czy przeklinania, popisówa małolatów.
W haldexie mam drgania,rezonans przy 2-2,5 tysiąca obrotów ,im wyższy bieg tym bardziej to odczuwalne ,możliwe ,że to też na wale gumy do wymiany 😀 ?
A propos zadam ci pytanie mam BMW 420 d i na piątym i szóstym biegu jak daje pełny gaz przy 2000 obrotów do dwóch 2200 cała buda wibruje poniżej powyżej przestaje w czym to może być problem w aso mówią że auto jest całe sprawne co tu robić ….pozdrawiam
Witam. U mnie w BMW E39 530iA mam następujący problem. Miałem wibracje przy przyspieszaniu w przedziale 40-50km/h, dałem do mechanika aby wymienili podporę i łącznik elastyczny. Było ok lecz minęły 2 miesiące i znowu wróciły te wibracje. Błędny montaż? Czy może coś innego jest powodem że któraś z tych części się rozpada? Pozdrawiam
a co jesli moja e46 ma wibracje na cała budę na obrotach jałowych lecz gdy przyspieszam wibracje znikaja ?
Wibracje silnika na postoju i w trakcie jazdy przy 1100 obr. 3.0sd automat. Przenosi na karoserię. Jadę 55 w terenie zabudowanym 1100 obrotów i nie można znieść tych wibracji. Problem z silnikiem? Miał ktoś podobny problem? Poduchy pod silnikiem wymienione niepotrzebnie.
To pojebane niestety wiecznie nie będziemy żyli.. ale jak masz jeszcze 30 to korzystaj z życia póki możesz, bo to jest tymczasowe doświadczenie – im prędzej to sobie uświadomisz, tym lepiej ;d
a dlczego nosacz? bo dajesz po nosie?j
U mnie drgania jakby z podłogi od prędkości 110km/h. Zawias przód cały nowy. To samo na kołach letnich i zimowych. Zauważyłem że jak odpuszczam gaz przy wyższych prędkościach to drgania się nasilają. Podpowie coś kolega od czego zacząć? E60 525i manual.
Witam panie miales pan kiedys problem z biegami w e46? Rano wstaje odpalam auto i nie moge zapiąć zadnego biegu,na swiatlach nie koge zapiąć jedynki ani dwojki a gdy uda sie zapiac 3 to tamte pozostale rowniez,gdy auto sie rozgrzeje tego problemu nie ma,o chuj chodzi? Olej w skrzyni wymieniony i nic Pozdrawiam 🙂
22 minuta zapomnieli kamery wyłączyć 😂
👍
No dobra, a co to jest jak wibracje są podczas przyspieszania, ale tylko między 30 a 40km/h?
W e65 ten łącznik jest taki sam na każdej tuleje nie ma grubszej/węższej gumy na tuleje. Wczoraj rozbierałem….
O czy jest ten film
same bzdety🤔
Witam pytanie ieżdżając na rądo odczucie jakby dyfereciał chciał iść prosto i takie zerwanie czuć niewiem co to jest wymieniłem dyfereciał i tosamo to bmw x3 e83 pozdrawiam
Czy uszkodzenie tego łącznika może powodować drgania nadwozia w okolicach 60-70 km/h ? Opony nowe, wyważone drgania czuć na fotelach a na kierownicy nie. Ale tylko w tym zakresie prędkości. Potem już jest ok.
Mam pytanie. Kupiłem 2 tyg temu E91 xdrive polift automat. Właściciel zapewniał że szarpie bo olej w skrzyni do zmiany. Wymieniłem statycznie i nic nie pomoglo. Szarpie dalej i w dodatku kopie jakbym w dupe dostał. Przy stałej prędkości na wolnych obrotach słychać stukanie jakby pod nogami, i też lekko wtedy obroty spadają i się podnoszą. Co to może być? :((
Naprawiasz same bmw?
Też to przerabialem, zmieniony dyfrr do tego i tuleje dyfra i dalej cos puka ale to chyba przez luzy ze skrzyni/pòłosi bo jak reszta wymieniona to nie ma innej mozliwosci 😀
Szumienie z tylu, po wcisnieniu sprzegla, odpuszczeniu gazu, na luzie, jedynie ustaje gdy przyspieszam. Co podiagnozowac? Dyfer sie konczy?
Fajne z was chłopaki he he
Gdybym tak daleko nie mieszkał też bym swoje auta u was robił.
Trzymajcie się cieplo
O! i to je dobre z tym wyjaśnieniem odnośnie łącznika. Dzięki!