Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Czy hybryda ma sens? – Zachar OFF

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback

↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Czy zakup hybrydy ma sens? Rozważania za i przeciw na przykładzie Toyoty Auris Hybrid i doświadczenia z jazdy innymi hybrydowymi samochodami.

Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! – http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook – https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram – https://instagram.com/zachar_off/

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

47 thoughts on “Czy hybryda ma sens? – Zachar OFF

  1. Hybryda, plug-iny i inne wynalazki – to zło konieczne, które zrodziło się przez bandę ekoterrorystow! Umarła już prosta, stara motoryzacja. Teraz to produkują auta dla durnych małolatów, dla których najważniejszym jest, żeby smartfona można było sparować! 🙉🙈 Boże zmiłuj się!

  2. Jeżdzę hybrydą toyoty i spawia mi to dużo frajdy poza tym, że prawie spala nic. Coś tam spala ale jeździ też w trybie elektrycznym bardzo cicho więc aby ludzie (piesi) byli zorientowani na jakim jest trybie proponuję aby przy napędzie silnikiem elektrycznym lampy mijania paliły się w kolorze zielonym.Po zmianie trybu na spalinowy lampy wracałyby do koloru białego. Jest to oczywiście sugestia dla producenta, którą może przyjąć lub odrzucić wg upodobania.

  3. Mądruś, a czemu nie uwzględniłeś w swych wyliczeniach kosztu wymiany baterii po 3 latach…? Jeśli będziemy katować hybrydę tylko w mieście przez te 3 lata, to chyba zdajesz sobie sprawę ile cykli wykona bateria…? Coś mi się wydaje, że cała ta technologia nie jest po to, żeby Kowalski płacił mniej, tylko wręcz przeciwnie… Kowalski zawsze musi płacić za wszystko możliwie jak najwięcej. Ale ja rozumiem dlaczego robisz to co robisz. Ktoś musi nagonić stado bydła do obory, wodopoju, czy do rzeźni… Bez względu na cel, bydło musi zostać zagonione. Człowiek rozumny przestał istnieć, bo przestał myśleć autonomicznie. Masakra.

  4. W rocznikach 2012 do 2015 wada o której toyota nie mówi , pada sprzęgło i uszczelka pod głowicą w silnikach 1.8 w okolicach 200 000-220000 km przebiegu w Auris, prius i Prius plus , kupować można z małymi przebiegami i pozbywać się gdy ma około 190 000 km najazdu , po roku 2015 już tego problemu nie ma , można w ciemno kupować

  5. Według danych producenta różnica w cenie spalania paliwa między zwykłym benzyniakiem a hybrydą (Rav4) nie jest wcale taka duża i wynosi raptem 1,5 litra. Mimo wszystko koszt zakupu hybrydy jest większy o prawie 14 tys. złotych. Robiąc rocznie 10 tys. kilometrów łatwo policzyć że ta różnica zwróci się dopiero po 17 latach. Coś mi się wydaje producent robi ludzi w konia.

  6. Hybryda jest kulą u nogi dla właściciela. Ogniwa nie zużywają się równomiernie i zawsze najsłabsze decyduje o kondycji całej baterii. Samochód jest bezawaryjny a bateria podlega eksploatacji jak klocki hamulcowe. Tylko że aby wymienić baterie trzeba wymontować pół samochodu aby się do niej dobrać a to sporo kosztuje. Koszty przeglądów gwarancyjnych często przewyższają zyski osiągnięte na spalaniu paliwa.

  7. Przyszłość do nowoczesne silniki spalinowe, a nie pseudo ekologiczne elektryki , które stanowią duży koszt dla środowiska. Poza tym koszt eksploatacji (prąd + paliwo)
    jest większy niż w zwykłym silniku.

  8. Czyli aby hybryda odzyskiwała energię .to należy cały czas jezdzić w systemie "B" ??? bo nie kumam czaczy, ale rozumiem że tylko wówczas hamuje silnikiem, czyli jak na zwykłym trybie i swobodnym toczeniu dojeżdżamy do skrzyżowań, to wówczas nie hamuje silnikiem i nie odzyskuje energii??? Czy dobrze to rozumiem?…

  9. Mowienie o cenie samochodu gdy spoleczenstwo doplaca w systemach podatkowych do okreslonego typu samochodu to jest nieuczciwe. Hybryda w bilansie energrtycznym musi zażywać wiecej energii. Przeciez wazy o 200 – 300 kg wiecej. To jest tak jakbym caly czas jeździł z kompletem pasazerow. Jezdzac samochodem spalinowym zużywam paliwo jedynie do jazdy. Jeżdżąc hybrydą muszę dodatkowo ładować akumulatory. Oczywiscie w trakcie hamowania mogę odzyskać część energii ale ile razy hamujemy (w mieście czesciej) ale to nadal tylko część odzysku energii z rozpedzania ciezkiego samochodu. Proponuję poćwiczyć jazdę typu żeglowanie to dopiero daje efekty (ta jazda wcale nie musi byc jazdą wolną). Należy szybko rozpędzac auto i rzadko hamować, zobaczycie państwo jakie to tdudne.

  10. Czy hybrydy przegrywaja z dislami ? ….nie jestem taka pewna . Podam przyklad , we wroclawiu tanuje do pelna i jade do granicy niemieckiej . Jade z predkoscia okolo130 km/h …i licznik pokazuje mi na ostatniej stacji benzynowej jeszcze po polskiej stronie , ze przejechalam 210 km . Dotankowuję do pełna i okazuje sie ze spaliłam 9, 75 litra . Pytanie do naszego fachowca ; ile spaliłam na 100 km ?
    Dodam tylko , ze jezdze lexusem 300h sport i nie moglam jechac przy 130 km/h …elektrycznie , chyba to jest jasne . Prosze pokazac mi disla ktory spala mniej niz 5 litrow ? …( 4,6 l) ….Dlatego chce dodac , ze hybrydy sa rowniez na trasie bardzo oszczedne ….pozdrawiam .

  11. Pomimo niewatpliwych zalet jest jedna ogromna wada, to auto musi byc caly czas jeżdzone, dziś w ASO lexa dowiedzialem sie przy okazji wyjazdu przez ktory bede musial auto pozostawic na dluzej na parkingu ze auto powinno byc palone przynajmniej raz na tydzien inaczej grozi to degradacja baterii hybrydowej i potencjalnymi problemami. Dlaczego tego sie nie mowi przed zakupem auta, dlaczego producenci tych aut nie mają obowiązku informowania klientow o tej "niewielkiej" niedogodnosci , dlaczego np. pod klapka wlewu paliwa nie ma takiej informacji ?????? Przeciez to jest niezwykle istotna informacja dla uzytkownika takiego pojazdu, tym bardziej ze koszty ew wymiany takiej baterii są irracjonalne.

  12. Najlepiej to mieć dwa uata jak ja – jedno to właśnie hybrydowy Auris, którego używam po mieście i krótkie dystanse poza miastem, a drugi diesel BMW trójke w trasy. I jest optymalnie.

  13. W żadnej skrzyni nie można wrzucać biegu w przeciwnym kierunku niż odbywa się jazda do momentu całkowitego zatrzymania – nawet manual wtedy zazgrzyta…a takie ciągłe mieszanie lewarkiem P/T może zarżnąć niejeden automat na dłuższą mete, bo go strasznie obciąża.

  14. W Zakopanem hybrydy parkują za tyle samo co diesle. Mówisz o tym że hybryda nie ma drogich skomplikowanych części a przecież baterie też się zużywają i wcale nie są tańsze niż dwumas, turbo czy DPF. W mieście hamulce może i mniej się zużywają ale poza już bardziej ze względu na masę. Ze względu na masę bardziej zużywają się również opony. Nie uwierzę też że skrzynia CVT jest tak absolutnie bezawaryjna a jej rzadkość powoduje że naprawa będzie więcej kosztować niż tradycyjnej. Wg opinii z internetu niskie spalanie tego aurisa występuje dopiero po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu silnika co w Krakowie może i działa ale w małych miastach już niekoniecznie (dojeżdżam nim się dogrzeje).

  15. Zachar , analizowałem i studiowałem różne napędy i ich opłacalności
    Elektryk ma wady , brak zasięgu , a złwaszaca na peryferiach Bieszczad , czy podobne . Hybryda toyoty tylko miasto bo autostrada cię zrujnuje.
    Jakie więc ?
    A no połączenie elektryka i hybrydy .
    Czyli Outlander PHEV , napęd główny jest elektryczny , silnik ładuje baterie i czasem wspomaga napęd .
    Tak ten te, na autostradzie jest smok .
    Na to w sngliontuja LPG i zaczynu jeździć niemal za darmo

  16. Jeszcze dodam że deklarowane zuzycie paliwa w moim samochodzie jest mniej więcej 1 L różnicy według specyfikacji a to co wychodzi realnie. To co deklarują to chyba przy szybkości ok 70 km/g

  17. Mam hybryda Toyota Prius i o tyle sie nie zgodzę że jeżdże głównie dłuzsza trasę raz na tydzień z mojej "wiochy" do Montrealu prawie dokladnie 100 km w jedna stronę.
    Na autostradzie jadę ześrednia szybkoscią 110 km, robie regularne podliczanie na aurkuszu Excela i wychodzi mi że srednio palę w okolicach 6 L/100km co moze nie jest rewelacją ale jednak różnica między moim Priusem a Corollą z tym samym silnikiem jest ok 2 L. Jak jade wolniej, czasem wieczorem jak wracam ustawiam sobie szybkość na jakieś 105-108 to pali mi prawi litr mniej.
    Różnica między latem a zima to też ok 1 L. Jeśli chodzi o hamulce to okazuje sie że w przeciwieństwie do tego co tu zostąło powiedziane hamulce zużywaja sie inaczej niż w normalnym samochodzie i podobno szybciej. Fakt delikatnego hamowania powoduje ze elementy hamulców rdzewieją. To może byc tez różnica klimatu i zasolenia drogi w zimie. W Kanadzie a szczególnie w Quebecu, solą okropnie duzo i to takim czymś co jest paskudnie żrace i powoduje bardzo szybkie rdzewienie samochodów. Tak wiec mozliwe że to zjawisko w Polsce nie występuje. Mam mój samochów juz od 6 lat i nie mam specjalnie problemów. Normalne rzeczy. Niedawno zmieniłem dyski z przodu po raz pierwszy.
    Bardzo lubie w moim samochodzie to że na starcie od 0 do 50 km/g ma przyspieszenie jak jakis sportowy samochód. Na wiekszych szybkoościach takiego kopa juz nie daje. Ale to co jest raz mine juz uratowało od powaznego wypadku. Samochód ten mnie kosztował niestety drożej niż podbny benzyniak ale juz sie chyba to zwróciło z nawiazką.

    Jeszcze jedno Toyota Auris to model mi nieznany. W Kanadzie tego modelu nie sprzedaja. Teraz sprawdziłem i wyglada że tu sprzedaja to jako Corolle Hatchback ale nie ma wersji hybrydowej.
    Dodam jeszcze że jeden młody człowiek z rodziny w Polsce ma starego Priusa (pare lat starszy niz mój) i tez sobie chwali. Ja mam na moim juz wyjezdzone 160 tys km

  18. Jaka jest trwałość akumulatorów? Ile kosztuje wymiana kompletu akumulatorów (wymiana jednego uszkodzonego na nowy spowoduje uszkodzenie pozostałych w ciągu kilku miesięcy)? Jakie jest zagrożenie pożarowe na skutek przegrzania jednego ogniwa? Ile energii można zmagazynować w 4-letnim akumulatorze? PORAŻKA ekonomiczna!

  19. A w dupie z tymi hybrydami i oszczędnościami, miałem mocno wątpliwą przyjemność jazdy w trasie Lexusem ct200 h i nigdy więcej nie chcę 😠 bez względu na ceny paliw wolę moje żrące 20+ Vałki 😁😁😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń!