Oglądaj “101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S07E07,115198
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Że to ma podnieść moc? Tym że nie będzie grzać komory silnika? Przy 100km/h przewiew komory silnika jest tak ogromny że to ocieplenie nie ma żadnego sensu. Chyba że zależy nam na podniesieniu mocy w czasie stania w korku to wtedy jest to super pomysł.
Od końca wydechu się zaczyna owijanie sekcji 2-1. Dla 4-2 tak jak na filmie. Zakładki powinno być 50% czyli każde miejsce owinięte dwiema warstwami. A co do 4ro krotności długości to byłbym ostrożny. Z pokazanym kolektorem mogło zadziałać ale wystarczy, że średnica rur będzie inna lub kształt wymusi owijanie dwóch rur na raz i teoria nie przypasuje.
Widzę na tych wszystkich filmikach, że BHP – to podstawa! Ręce są w rękawiczkach – bo będzie bolało 2 tygodnie… płuca – na szczęście są nie unerwione… więc po zaciągnięciu tego pyłu iglastego nie będzie bolało! A że nowotwór zacznie rozwijać się dopiero po kilku latach – to po co martwić się na zapas… Pamiętajcie przynajmniej namoczyć – wtedy syfu w powietrzu będzie mniej… Ale być – zawsze będzie – bo przecież wyciągamy z worka suche i rozwijamy też na sucho.. Filmik fajny, przydatny. +. Ps. Tak jak piszą poniżej – temp. pod maską – to jedno… o szybkość wylotu spalin idzie.
Jakiej grubości jest to bandaż? W internecie jest wiele bandaży bazaltowych i tych z włókna węglowego o grubości od 1 mm do 4 mm. Jaka grubość to kit (nic nie daje) a jaka to przesada (wysokie koszty nieadekwatne do efektu)?
Super, eliminacja problemu, który sobie ktoś na sile zrobił.
Bardzo mi się przydał. W Oplu Astrze powinno się udać bez ściągania kolektora….
Krudko i na temat.
Konkretny mechanik.
Tak z ciekawości po co to owijać co to daje ?
Pierwszy raz widzę aby kolektor od tak odszedł ze nic pod nim nie było
5:11
No blagam! Szczypcy? SZCZYPIEC
Że to ma podnieść moc? Tym że nie będzie grzać komory silnika? Przy 100km/h przewiew komory silnika jest tak ogromny że to ocieplenie nie ma żadnego sensu. Chyba że zależy nam na podniesieniu mocy w czasie stania w korku to wtedy jest to super pomysł.
Do tych opasek jest specjalny napinacz, a nie śrubokręt …
nie mocy a momentu i to w bardzo waskim zakresie obrotow, ten zabieg nie ma najmniejszego sensu w wolnossaku ktorego nie uzywasz na rajdach
Woda, woda Kolego
Ładnie, fajnie, ale brakuje informacji o tym jak ten zabieg miał się do celu jego przeprowadzenia. To podniosło moc? O ile?
Najlepiej robić na mokro. Lepiej się dociska i układa.
Od końca wydechu się zaczyna owijanie sekcji 2-1. Dla 4-2 tak jak na filmie. Zakładki powinno być 50% czyli każde miejsce owinięte dwiema warstwami. A co do 4ro krotności długości to byłbym ostrożny. Z pokazanym kolektorem mogło zadziałać ale wystarczy, że średnica rur będzie inna lub kształt wymusi owijanie dwóch rur na raz i teoria nie przypasuje.
Wielu ma kolektor, ale tylko nie liczni mogą mieć ten silnik <3
Koszulke termoizolacyjną można nasunąć tylko trochę więcej pracy.
to moczy sie ten bandarz czy nie jak lepiej bo chce zaczynac owijac
Widzę na tych wszystkich filmikach, że BHP – to podstawa! Ręce są w rękawiczkach – bo będzie bolało 2 tygodnie… płuca – na szczęście są nie unerwione… więc po zaciągnięciu tego pyłu iglastego nie będzie bolało! A że nowotwór zacznie rozwijać się dopiero po kilku latach – to po co martwić się na zapas… Pamiętajcie przynajmniej namoczyć – wtedy syfu w powietrzu będzie mniej… Ale być – zawsze będzie – bo przecież wyciągamy z worka suche i rozwijamy też na sucho.. Filmik fajny, przydatny. +. Ps. Tak jak piszą poniżej – temp. pod maską – to jedno… o szybkość wylotu spalin idzie.
akurat owijałem bez demontażu, opel corsa B 1.4 i trzyma.
Dobra a teraz kto owijał na aucie kolektor jest jakis kozak?
To metalowe trytytki istnieją ? :O
👌💋
B18C4 ❤️
Coś mi tu nie pasi to w turbo gdzie spaliny oddają swą energie turbinie kolektory nagrzewają się bardziej jak w wolnossącym ?
Te opaski są badziewne, nie idzie ich mocno zaciągnąć bo kulka cofa sie jakieś 1-2 mm i powstaje luz nie do skasowana
To sie robi na mokro.
Wszystko fajnie ale jak kol.wydech. żeliwny, to jak go 'ocieplimy' to na bank popęka ))
Ja bym tam wrypał trytytytke
Jakiej grubości jest to bandaż?
W internecie jest wiele bandaży bazaltowych i tych z włókna węglowego o grubości od 1 mm do 4 mm.
Jaka grubość to kit (nic nie daje) a jaka to przesada (wysokie koszty nieadekwatne do efektu)?
Mozna dodac ze szpilki kolektora mozna łatwo urwać gdy sa stare i przegrzane. Wtedy impreza robi sie drozsza
Taką taśme można walnąc szprejem na jakis kolor?
O jakich przyrostach mocy mowimy? 10KM czy wiecej a moze duzo mniej?
A gdyby tak kolektor woinoac caly w jednym owinieciu czyli 4 wykoloty naraz i szczelnie . Wyjdzie na jedno a nie trzeba kazdej rury oddzielnie
Może i to owijanie to trudność tylko 4 gwiazdki ale wyrwanie zapieczonego kolektora to może być nawet x2 gwiazdek …
Polecam bazaltowy nie kruszy się i jest wytrzymalszy
Jak budowałem cafe racera to taki sam bandaż nakladalem, bułka z masłem a w moto wygląd rewelacyjny.