
JAK NAPRAWIĆ SAMOCHÓD BEZ MECHANIKA – DIAGNOSTYKA BŁEDÓW
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Witam
Diagnostyka samochodowa niby trudna sprawa ale w gruncie rzeczy to całkiem łatwa sprawa 😉
Partnerzy kanału LESZKOMOTOTV:
https://autohit24.com
http://slineserwis.pl
https://www.facebook.com/DucarRentaCar/
https://www.facebook.com/Moto-Krlestwo
#leszkomototv #mpakiet #bmwe90
pozdrawiam
Grzegorz 😉
WSPÓŁPRACA:
Instagram: @leszkomototv
FB: LeszkoMotoTV
@ glgroup@wp.pl
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
A dlaczego czasem wyskakuje mi kontrolka abs? po jakimś czasie znika albo po ponownym uruchomieniu silnika nie ma tej kontrolki. Nowe hamulce tarczowe przód a tył bębny też w dobrym stanie prawie nowe
A dla młodego adepta mechaniki który chce się czegos nauczyć, co kupić żeby się uczyć i nie wydać dużo kasy. Wiadomo im taniej tym lepiej i fajnie jakby można było sprawdzać jakie są błędy, kasować je, cofnąć tłoczki hamulcowe i coś wyprogramowac. Takie początki. Co możecie polecić
Citroen C4 przynajmniej tak mi się wydaje łapka w górę
Możecie polecić jakiś kanał albo stronie do nauki inpy i ncsa ?
Kiedy nowy odcinek z Auto Handlu? 🙂
Delphi to zabawka
Do chleba w piekarni drożdży nie dodają, tam chleb wyrabiają na zakwasie 😊
najpierw w filmie mówisz o klonie delfi za 350 zeta,a potem w dziwny sposób skasowałeś mój komentarz gdzie sprawę rozwinąłem…trochę zajechało hipokryzją więc przestaję obserwować
Mam taki problem z Golfem 5 2008r. Variant wymieniłem pompę hamulcowa i światła stopu palą się cały czas, na starej wszystko wraca do normy. Pomp wymieniłem już ze 4 i to po Vinie, od razu mówię, że nie mam czujnika pod pedałem hamulca 😀 zastanawiam się czy to nie chodzi o jakieś kodowanie nowej pompy? Jakiś pomysł bo serio każdy sklep motoryzacyjny chce tylko żebym kupował inne pompy, potem ich nie przyjmują na zwrot tylko wysyłają na reklamacje, a reklamacje odrzucają…. tragedia nie wiem jak to ogarnąć nigdzie w necie nie ma o tym wzmianki, tak jakby zrobili VW jakiś eksperyment i chuj żądnej informacji. Pozdrawiam 🙂
Edit.
cały układ jest dobrze odpowietrzony, poza tym na starej pompie nie musi być ona zalana płynem, a wszystko działa
Widać że Leszko kochasz motoryzacje, masz wiedze i dalej się Ciebie dobrze słucha, a jestem tu od samego początku jak coś wrzucasz. Fajny dystans do siebie i do świata. Oby tak dalej!
Cytryna? Panie Grzegorzu.
Kup interfejs za 12k żeby spr auto za 10k 😏
Warto jeszcze wspomnieć (oczywiście jako ciekawostkę) o profesjonalnym urządzeniu jakim jest tani ELM 327 🙂 Ten cud techniki odczytuje zwykle prędkość i kierunek wiatru, czasami fazę księżyca i pływy oceanicznie, ale w większości przypadków posiada ukrytą funkcję. Lubi wysadzać bezpieczniki i generować dodatkowie błędy więc każdy sprzedawca na znanym portalu aukcyjnym powinien w opisie dodać, że nabywca wsadza je do OBD na własne ryzyko. Niech nikt nigdy nie idzie tą drogą 🙂
Citroen C4 Picasso
Astra f w combi może dla widza:D bo Bmw 7 to za dużo
bardzo lubie twoje filmy
C4 picasso
Ciekawy filmik oby więcej takich .pozdrawiam
Silnik elektryczny na bardzo wysoką sprawność, moment obrotowy jest natychmiast. Tu w tym przypadku firma ZF miała poważne problemy z mostami napędowymi w autobusach elektrycznych, oraz hybrydowych. Silnik elektryczny natychmiast ma swoja moc, i moment obrotowy, niezależnie od ilości obrotów. Silnik spalinowy ma inna charakterystykę, liniowo od zera w górę. Padały przekładnie główne, dlatego ZF zrobiło most z silnikami umieszczonymi w piastach. W autobusach są mosty portalowe ze zwolnicami, dlatego jest miejsce na takie rozwiązanie. 50% baterii jest wykorzystane na napęd, reszta to osprzęt, każdy zapyta jaki osprzęt, pomijając przetwornicę która zasila instalację 12V, bo ten mały akumulator musi być ładowany, to sprzęt to system ogrzewania, lub i chłodzenia baterii. W zimie jest w układzie grzałka, baterie są chłodzone cieczą, dodatkowa klimatyzacja, kompresor który ma wymiennik do chłodzenia cieczy chłodzącej baterie. Ten system musi działać, by można baterię ładować. Inaczej jest niemożliwe, lub jest bardzo wolne ładowanie. Żywotność baterii też jest ograniczona, ilośc cykli jest zależna od pojemności, i rodzaju ogniw. np Litowo jonowe żelazowo fosforowe mają dłuższą żywotność, za to mają niższe napięcie znamionowe pojedynczego ogniwa, wynoszące 3,4 V, zwykłe litowo jonowe mają 3,7 V. Dodatkowo ten rodzaj z niższym napięciem ma wadę że nie lubi mrozów. Stąd te układy utrzymujące baterię w zakresie temperatury 15-25 stopni. Następna sporawa to gdzie to ładować. By w miarę szybko szło, i nie szkodziło zarazem baterii, to trzeba mieć ładowarkę około 20-30 kW, standardowe przyłącze domu jednorodzinnego to 14 kW. Większa moc większe opłaty, pod warunkiem że kable na przyłączu są z zapasem, oraz rozdzielnia, i transformator jest wstanie wytrzymać. Ładowarki szybkie są fajne ale mają wadę, nie balansują ogniw, dlatego nie jest zalecane ciągle ładowanie szybką ładowarką. balansowanie polega na wyrównaniu potencjałów we wszystkich ogniwach w baterii, a jest ich sporo, zależy od pojemności. Elektryk jest fajny w mieście, jak się jeździ góra 15-20 km, ja do pracy mam prawie 60 km, to w dwie strony daje 120, plus czasem jeszcze coś załatwiam. Oprócz pracy, prowadzę działalność więc muszę być mobilny. Jak komuś się nadal wydaje że elektryki są proste, to tu film z mojego drugiego kanału technicznego z naprawy falownika z hybrydy, ale te w elektrycznych autach są takie same. Jest to podwójny falownik firmy Allison do napędu hybrydy, w skrzyni biegów są dwa siniki elektryczne łącznie mające 160 kW . tu filmik: https://youtu.be/1JcTPf2kQ5c
Citroen Xsara Picasso..chyba 🙂
Panie Grzegorzu , bardzo fajne filmiki , wiele informacji , dużo się uczę , dziękuję i pozdrawiam.
Jaki by pan polecał tester diagnostyczny z tych tańszych
Witam citroen c4 picasso pozdro
A gdzie elektryk miał być jako wozidło
Jakbym miał zgadywać to bym postawił że to PEUGEOT 5008.
Ja mam takie pytanie jak wygląda handel samochodowy w tych czasach jakie modele są najbardziej chodliwe itd
TVN turbo to pikuś przy tym kanale 😀