Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Magazyn Energii na bateriach litowych 2nd life z auta. system wyspowy Victron i Fronius Gen24

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



świeżutkie podsumowanko co sie kombinuje
jestes zainteresowany zakupem sie odezwij do mnie marek (malpka) mikrogeneracja.com

ja to rozumiem tak że jest podłoga z VW która jest odrzucana na koncowym etapie produkcji (z nieznanych mnie powodów ). Zmyka do utylizacji w niemczech a pozniej dalej a pozniej do mnie 🙂 …

tam mała pomyłka była bo Fronius ma komunikacje MODBUS a te baterie z simpBMS komunikacje CAN sie zapędziłem w słowotoku

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: – naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

44 thoughts on “Magazyn Energii na bateriach litowych 2nd life z auta. system wyspowy Victron i Fronius Gen24

  1. W komentarzach pojawiają się opinie, że tego typu paterie (LG Chem typ – NCM) "mają bardzo mało cykli ładowania". Może to wprowadzać w błąd – trudno uwierzyć poza tym, że stosowali by takie ogniwa w samochodach elektrycznych. Natknąłem się na opracowanie wskazujące, że dopiero po 1500 pełnych !!! cyklach ładowania i rozładowania baterie te tracą ok. 40% pojemności.

  2. A czy aby podłączyć baterie Lifepo4 do Froniusa GEN24 Plus potrzeba Victrona czy można podłączyć bezpośrednio pod falownik? Pytam bo jestem troche tym temacie laikiem i mam instalacje od zaledwie miesiąca a nie chciałbym kupować ich orginalnej baterii tylko sam ją zrobić z akumulatorów Lifepo4.

  3. Te akumulatory to LG chem maja bardzo mało cykli ładowania i rozładowania przy solarach może wytrzymają kilka lat jeśli założymy ze będą pracować off grid ! Bardziej bardziej wydajne z tesli to jusz 10-15 lat . Nie wiem czy jesteś elektrykiem czy amatorem ale popraw ta instalacje wyglada jak z terminatora Judgement Day naprawdę tyle kabli i bezpieczników nie trzeba jeden dobry falownik off grid AC i DC wyłącznik i ten falownik sam sobie pobierze z sieci jeśli braknie słońca i baterii

  4. Autor nie boi się samozapłonu…. już wiele takich konstrukcji spłonęło. Ostatnio kontenerowiec z nowymi pojazdami 🙂 Osobiście zastanawiać się będę nad małym magazynie 5kWh ale na 4 bateriach kwasowych.

  5. P.Marku mam pytanie odnośnie komunikacji posiadam instalację off-grid falowniczek groweatt spf5000es A baterie LI-ION TYP LEV40 od outlandera phev posiadają bms ,problem polega na tym że nikt nie wie jak zrobić żeby się komunikowały z falownikiem przez rs485 proszę o jakieś pomysły

  6. A ten modul z bmw to jest BMS, czy po prostu modul do monitorowania napiec i temperatury ogniw? Pytanie dwa: mam baterie Li-Ion z auta, tez 12S, ale analizujac rozne inwertery wychodzi, ze lepiej by miec pakiety 14S zamiast 12S, bo praktycznie wszystkie inwertery w systemie 48V maja granice rozladowania baterii nie mniejsza niz 40V co daje 3.33V na cele. Wiem, ze to dobrze dla ogniw, ale 3.2V to tez dobrze, a mozna by bylo wiecej soki z aku wycisnac. Jak myslisz jest sens sie pieprzyc w przezbrajanie na 14S (bateria z chevy volta, gen 1)? Pozdro, super filmy, oglada sie lepiej niz telewizje!:)

  7. witam ma pytanko jak można monitorować froniusa GEN 24 , Bo mam 2 falowniki froniusa jeden 6 kw ten starszy z monitorem ,a ten GEN 24 no niestety nie ma wyświetlacza w aplikanci widzę jaką mocą idzie czy jest możliwość podpięcia jakiegoś wyświetlacza pod tego froniusa
    GEN 24 pozdrawiam A może i ja się skuszę na taki magazyn energii

  8. Hejka Do tego wyswietlacza Nextion na pewno dostales karte SD na ktorej jest program wspolpracujacy z programem z plytki BMS. Bez zasilania wsadz karte, podaj napiecie i zaladuje sie oprogramowanie.

  9. Marku, jak zwykle kawał świetnej roboty. Ja się zastanawiam, jak to zrobić, aby do Victrona podłączyć akumulator samochodowy wysokonapięciowy (oczywiście raczej nie bezpośrednio) Najlepiej, aby to był aku 400 lub nawet 800V z KII EV6. Mój off grid działałby o wiele wydajniej przy takim rozwiązaniu. Czy masz jakiś pomysł?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!