Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Pobór prądu podczas postoju samochodu – jak zmierzyć pobór prądu?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Więcej na: http://jackiewiczowie.blogspot.com/2016/05/pobor-pradu-podczas-postoju-samochodu.html

http://jackiewiczowie.blogspot.com/2016/11/rozadowanie-akumulatora-czy-mam-go.html

http://jackiewiczowie.blogspot.com/2013/12/opel-tigra-wymiana-alternatora-w.html

Użyte przyrządy pomiarowe:
– multimetr: DT838
http://jackiewiczowie.blogspot.com/2014/05/mutimetr-dt838.html

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

32 thoughts on “Pobór prądu podczas postoju samochodu – jak zmierzyć pobór prądu?

  1. Hej. Kolego zrobiłem tak jak na filmie i na 10A pokazuje mi 0,02-0,03 A a jak przełączę na mA to pokazuje chwilę jakieś wartości a po ułamku sekundy OL (kończy się zakres). Wszystko robione jak na filmie tylko ze na klemie dodatniej bo miałem lepszy dostęp. Podpowiesz o co tutaj chodzi???

  2. Mierzylem dzisiaj mam 0.22 – 0.23 za dużo czy tyle tolerancji moze być? Jak nie zamykam centralki to jest 0.01 i tak stoi, a jak zamknę centralkę chwile pomyśli i zatrzymuje się jak wyzej pisałem pisałem.

  3. Mam problem… Rozładowuje się akumulator w czasie postoju. Mierzyłem upływy na zamkniętym centralnym zamku i czuwającym alarmie – spada po kilku minutach do 0.019A i tak zostaje (zostawiłem na kilkanaście minut). Alternator po regeneracji 2 lata temu ładuje 14.2-14.4V zarówno na postoju jak i w czasie jazdy (mam podgląd z menu serwisowego auta). Byłem dziś zrobić test obciążeniowy, trzymało 10.35V i nie spadało, przy 86% sprawności akumulatora i 88% naładowaniu. Łkam, bo po 3 dniach bez jazdy akumulator rozładowuje się do 10V, a Astra o której mowa automatycznie odcina zapłon, nawet nie próbuje zachechłać. Jendo co wiem, to mam przebicie na obudowie, o ile coś takiego istnieje, ok 0.3V. Mierzyłem przykładając minus do minusa, a plusem przykładając do różnych miejsc obudowy. Nie wiem czy to profesjonalne, ale w akcie desperacji to jedyne co mam. Czy takie coś może rozładowywać doładowany akumulator w 3 dni?

  4. Chyba najlepszy film jaki widziałem z tej dziedziny. Pomysł z drutami bardzo przemyślany, sam Chyba w ten sposób spaliłem bezpiecznik bo po odpięciu klemy i wpięciu w to miejsce miernika samochód na start wziął za dużo prądu. Teraz już wiem jak zrobić poprawnie. Dzięki 😉

  5. witam szukam wskazówki jak naprawić usterkę mam 1.9 sdi i sprawa wygląda tak że ładowanie jest ok ponad 14 na zwykłym i obciążonym prąd pobierany na postoju jest w normie chyba na początku 0,17 po chwili uspokaja sie do 0,03-4 Jeśli nie zdejmę klem na wieczór to rano aku rozładowane nie mam juz pomysłów co to możne być dodam że jak już odpalę auto pojeżdżę odpala normalnie zostawię na pare godzin i nie odpali !!! prosze o pomoc

  6. Witam, kombi e46 2.0d więc patrzę na miernik przez szybę bagażnika. Samochód z alarmem, zamknięty. Pomiar wacha się od 0,01 do 3.28. Wszystko podpięte jak na filmiku. I nie kumam czemu taka różnica….

  7. Panie Rafale. Samochod to Toyota Auris 1,6 benzyna rok 2014. Kupiłem multimetr UT33C i chciałem sprawdzic pobor prądu na postoju wg. Pana ustawien.klema zdjęta multimetr na 10A wynik to 0,16 .Następnie multimetr na 200mA wynik to 000., co zrobiłem zle ,że wynik nie potwierdził sie. Czy w takim samochodzie z alarmem to dobry wynik.

  8. Posłużyłem się takim samym miernikiem i tą metodą. Udało mi się sprawdzić dlaczego rozładował się NOWY akumulator. Sprawa była banalna i zaoszczędziłem co najmniej 100zł bo nie była potrzebna wizyta u elektryka. Dzięki za film 😉

  9. Cześć. Chciałbym się Ciebie poradzić w kwestii ładowania alternatora. Ostatnio zakupiłem sobie do auta woltomierz wtykany do gniazdka zapalniczki. Po odpaleniu auta wskazywał napięcie ładowania 14,3. Natomiast gdy rozgrzał się silnik i spadły obroty napięcie wynosiło już 12,5-12,7 V (wzrasta po dodaniu obrotów). Na początku sądziłem że to ten miernik do kitu jest. Wziąłem więc multimetr i zmierzyłem napięcie na klemach. Wskazania były jednak identyczne. Jest to roczna Toyota Corolla, co prawda użytkuję ją rzadko (ostatnio raz na tydzień), nie mniej czy takie spadki napięcia są normalne? Podczas jazdy napięcie wynosi 14,2-14,3V, jednak gdy się zatrzymam to po 2-3 minutach napięcie ładowania znowu spada poniżej 13V. Zanim pojadę z tym na serwis do ASO chciałbym się poradzić czy to wina alternatora czy może należy doładować akumulator? Po dniu przerwy ma 12,2V .

  10. Wszystko dobrze wytłumaczone, ale mam jedno pytanie. Potrzebuję dokonać pomiaru manetek podgrzewanych do motocykla, bo nie znam nawet ich przybliżonego poboru prądu. Miernik mam niestety wątpliwej jakości. Czy miernik może nie wytrzymać takiego zadania?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!