source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic… Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?
Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.
Panie za 300 zł to sam zrobię. Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd
Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.
Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej
Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.
Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .
a nie można wypchać tulejke na prasie
wie ktoś gdzie dorwać taki zestaw ??
Mmm precyzja prowadzenia
Autonomiczne skręcanie kiedy zardzewiały wachacz się rozerwie
Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic…
Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?
Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.
Nienawidzę tuleji wachacza
Golf 4 jest po wymianie tuleji wachacza . Różnica jest OGROMNA nic nie stuka jedzie się sztywno fajnie
Poliuretany nie zużywają się szybciej. Pod warunkiem, że wszystkie gumy zostaną wymienione na poliuretan. Co do piszczenia także się nie zgodzę.
Prościej jest na prasie
To jest mądry pomysł i łeb ci odpadnie po polskich dziurach
Zmieniłem i jest super polecam
Ta tuleja z zestawu tylko z którego? Bo to zwykły klucz nasadowy
Mi to w corsie c wytrzymalo krotko bo trzeba usztywnic i obnizyc zawieszenie
Bez tego tuleja ma za duzy zakres pracy
Prostsza metoda wybicia młotek o młotek i dzida 😉😆
Młotkiem wbić jak vazup robi hehe
Ok.
Jest prostsza metoda, założyć opony w rozmiarze zalecanym przez producenta
Jak nie ma tańszego sposobu? To ty chyba wazzupa nie oglądałeś
Prostsza metoda to dać do Pana Zbysia, który jest na emeryturze i lubi się bawić z samochodami hehe
Wymiana tulei w VW 4 zajęło mi godzinę 🤭🤭🤭🤭🤭
Uwielbiam tego gościa i myślę że TVN turbo powinno dać mu więcej luzu np z promowaniem produktu nie ilość tylko jakość : 🙂
Panie za 300 zł to sam zrobię.
Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd
5:51 zależy jakie
Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.
Taki warsztat i nie ma prasy? To już lepiej założyć poliuretan ! Ile tuleje wytrzymają max 20 tyś km .
Klientowi byś wmówił że tylko oryginał 😎
Pan mechanik odkręcił śruby mocujące swozen wahacza ,teraz trzeba jechać na zbierznosc . Lepiej jest odkręcić że swozniem.
Bardzo fajnie
Jak wy godzine chcecie sie z demontażem wahacza bawić to powodzenia
czerwone sa podobne do ori a wytrzymalosc 3 krotna a zolte tujeje to na tor
Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej
4:55 co to za piosenka?
Jeśli wszystko w zawieszeniu jest nowe , a auto się nie prowadzi to może oznaczać tylko jedno . Jedziesz Tarpanem heh 😉 .
A co jeśli dany samochód nie ma mocniejszej wersji? Takie poliuretany, poprostu sztywniejszy zamiennik?
Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.
Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .
A najsilniejsza to nie RS3 ?
co to jest sinenblok? jak już to silentblock, a najlepiej po polsku, czyli do cholery tuleja wahacza 😉
Polecałbym kupić szpilkę o twardości 10.9, gdyż normalne szpilki dostępne w sklepach, czyli 5.8, przy zapieczonej tulei momentalnie się zrywa.