
Wymiana tylnych poduszek zawieszenia oraz czujnika ECAS Volvo FH i Ciekawostka w naczepie Schmitz
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
https://patronite.pl/TruckmechanicfromPoland
source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
W wojskowych transporterach SKOT jest taki układ centralnego pompowania kół.
22:00 Panie ja w wojsku miałem ZIŁ 131 to już takie bajery były, a samochód już w muzeum powinien stać
System CPK – centralne pompowanie kół …były takie stosowane w samochodach wojskowych..ale filmy to rzeczowe poprostu super
U nas w firmie (700 zestawów) też mamy we wszystkich naczepach centralne sterowanie ciśnienia w oponach 😁
Mala uwaga: każdy gaz zmienia gęstość (a wiec i ciśnienie) w zależności od temperatury. Azotu jest w powietrzu 78%. Jedyna różnica to mniejsze utlenianie felgi i gumy (brak tlenu i brak wilgoci).
Uwielbiam Pana Dziadka
U mnie w pracy każda naczepa jest wyposażona w te regulacje ciśnienia w ogumieniu 🙂
Szacunek, taka ekipa to by nie pękła przy Starze 200
o kurde ale urwało sie .
Jaka powtarzalna trwałość poduszek – obie wystrzeliły w jednym czasie.
Daf po wymianie tych sensoró poziomu potrzebuje kalibracji w servisie dafa
Cześć mam wielki szacunek dla waszej pracy wiele sie można nauczyć i dziwie się że nikt ci Nie blokuje I usuwa tych filmów.Mam taki żarcik do dziadka (Wielki szacun)dziadek nie boi się żadnej roboty koło każdej się może położyć
Like i komentarz
Ta ciekawostka to taki centralny system pompowania kół, rozwiązanie dosyć stare, najczęściej stosowane w pojazdach wojskowych np. Star 266, pozdrawiam.
Podziękowania dla operatora-kierowcy. 🙂
Robisz kawał fajnej roboty, super tłumaczysz , fajnie podpowiadasz. Ja dopiero się uczę jako pomocnik mechanika i twój kanał jest dla mnie jak studia on-line. Dzięki i pozdrawiam.
Szacunek dla Ciebie
Za to że ciągle się uczysz…
U nas kilkuletnia wieltonka izoterma też ma tak pompowane opony
POZDROWIENIA DLA ZAWODOWCÓW 🚚 SZEROKOŚCI 👍
Za te nowe szybko złączki powinni tego ziomka co je wymyślił za jaja powiesić. Już nie mówię że plastik bo te stare plastikowe to przynajmnie dało sie rozłączyć, a te działają tylko jak są nowe, a już całkiem fajne są te co trzeba specjalne narzędzie wciskac do srodka żeby odpusciły masakra
Super Dziadek..!
Robota jak należy. Jedyne co mogę napisać czasem przy wymianie ecas niestety trzeba kalibrować poduszki.
W USA to praktycznie standard w naczepach . Bardzo dobre rozwiazanie. Super kanal. Ogladam was. Interesuja mnie roznice miedzy rozwiazeniami w europie a usa
2 tygodnie na prom z Iliczewska do Potii, a reszta jest milczeniem- jak mawia poeta.
Widziałem kiedys wlasnie te rozwiązanie w Wannie Schmitza super sprawa
A może by tak kamerę z opaską na głowie, wtedy obie ręce wolne 🙂
I kolejny zadowolony TIR odleciał wolny jak wróbelek.
Kolejny zadowolony kierowca pojechał w trasę.
Cze załoga servisu od nagłych awarii. Chylę czoła przed Wami!
Obejrzałem kilka video usuwania tego, do czego dopuścili bezmyślni idioci kreujący się na tytanów szos czy autostrad.
Takiemu ciulowi nie pozwoliłbym prowadzić spacerówki z dzieciakiem bo by zatarł koło na piaście.
Dobry kierowca wyczuje pudełko zapałek pod tylną oponą naczepy gdy na nie najedzie, jak można nie wyczuć rozwalonego łożyska na osi w naczepie?! Ale, dzięki takim "draywerom" macie robotę… dobrze płatną robotę!
Przejeździłem 43 lata ciężarówkami różnych typów od Stara 20 do Piterbulit'a. Zjeździłem Polskę, Europę, Bliski Wschód i pn. Amerykę, nigdy, przenigdy nie zdarzyło mi się bym cokolwiek zatarł czy uszkodził z mej winy.
Patrząc co dzisiejsi kierowcy potrafią, zgadzam się z kolegami w moim wieku, że takiemu dzisiejszemu driverowi zabrać komórkę i GPS to do domu nie wróci.
Życzę załodze servisu jak najwięcej takich kołków za kierownicą, a wasza firma stanie się potentatem na całą Europę z filiami na całym świecie.
https://tinyurl.com/txwkphtj
Świetny odcinek😊Pozdrawiam.😊
To rozwiązanie na naczepie to jest tak zwane rybie oko bardzo popularna rzecz w USA i Kanadzie oraz w Afryce
W PL taka naczepa jest naczepą specjalnego przeznaczenia bo systemy automatycznej kontroli i zmiany ciśnienia w oponach to technologia specjalnego przeznaczenia wojskowego i w pojazdach cywilnych nie powinna być montowana bez specjalnego dokumentu zezwalajacego.
I znów super film! Można się czegoś dowiedzieć i fajnie się ogląda. Powodzenia szacunek!
Wielki szacun dla ekipy i dla kierowcy !
Trafiłem na Twoje filmy kilka odcinków temu ale wiem że zostaje na dłużej 🙂 pozdrawiam kierowca z Kujaw 🙂