Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Zmiana kategorii z cięż. na specjalny-kempingowy. Jak to zrobić i na co uważać? BRAK INF O AKCYZIE!!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Wiedzieliśmy, że ten dzień kiedyś nastąpi i będziemy musieli zmienić kategorię pojazdu z ciężarowego na specjalny-kempingowy i tak też się stało. Czytaliśmy o patologii polskiego prawa w tej kwestii i czasem aż nie dowierzaliśmy w to co czytamy, ale koniec końców okazało się to być prawdą…
Jak pokazuje nasz przypadek zmiana z ciężarowego na specjalny-kempingowy to kwestia jak najbardziej do ogarnięcia, a największym sprzymierzeńcem w tej walce to nic innego jak szczęście i wytrwałość 😅

Mamy nadzieję, że informacje tu zawarte pomogą wam w waszej drodze do szczęścia w swoim mobilnym „M”.

UWAGA!! W filmie brak informacji na temat AKCYZY jaką należy zapłacić przy zmianie kategorii. Jest to coś nowego wprowadzonego 2021 / 2022. Nam się udało przed tymi zmianami, ale sprawdźcie jak to może wyglądać w waszym przypadku, bo wysokość akcyzy z tego co wiemy nie jest mała.

Wzór oświadczenia do zmiany kategorii do pobrania tutaj
http://vadimpacajev.com/wp-content/uploads/2016/11/OSWIADCZENIE_O_PRZEBUDOWIE_zmiana_rodzaju_pojazdu.pdf

Dokument pochodzi ze strony Vadima Pacajewa który opisuje swój przypadek, a wiedza tam zdobyta pomogła w naszym przypadku także gorąco zachęcamy do odwiedzin jego strony www 🙂

Jeśli macie jakiekolwiek pytania zadawajcie je w komentarzach 🤗

Zachęcamy do komentowania i subskrypcji naszego kanału!! 😀

Instagram: https://www.instagram.com/rydvan_ig/

Music:

BryZone – The Fool – Royalty Free Vlog Music
Music By BryZone_ybp
https://soundcloud.com/bryzone_ybp

BraveLion – Bum Ba Ye (Vlog No Copyright Music)
Music provided by Vlog No Copyright Music.
Video Link: https://youtu.be/B4pYHJ59agc

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

24 thoughts on “Zmiana kategorii z cięż. na specjalny-kempingowy. Jak to zrobić i na co uważać? BRAK INF O AKCYZIE!!

  1. No super filmik ! Na każdej stacji diagnostycznej w Polsce pracują ludzie nie kompetentni do wykonywania tego zawodu , ponieważ wymyślają własne wymagania nie obowiązujące w Uni Europejskiiej ! Do tego liczą na wyłudzaniu lewych pieniędzy jak to miało miejsce w komunizmie ! W Niemczech samochód ciężarowy nie przekraczający 3,5 tony mast całkowitej przerobiony na samochód kamperowej musi mieć dachowe okno jak i jedno okno boczne , do tego odebrana instalacja gazowa jeżeli kamper posiada butle gazową i dostaje planetę przeglądu jak plakietka przeglądu na rejestracji pojazdu ! W Niemczech od roku na automatach niemieckich jest przeprowadzana kontrol takich pojazdów z innych państw jeżeli nie posiada tych rzeczy to pojazd nie ma prawa jechać dalej tylko zostanie odholowany na koszt właściciela ! To by było tyle na przerobiony samochód na campera bez grodzi przegradzającej kabinę za siedzeniami !

  2. Dla swojego świętego spokoju psychicznego wolałbym takie auto lub inne najpierw przekwalifikować a potem dopiero wykańczać i przerabiać. Tym bardziej że taka procedura może trwać nawet rok lub dwa lub więcej w zależności od finansów. Pytanie w takim razie w którym momencie można już wybierać się i starać o przekwalifikowanie?. Co diagnosta fotografował?. Ja planuję przerobić jakis niewielki autobus na kamper

  3. zgadza się..ale tylko wówczas gdy ubezpieczenie jest obliczone dla samochodu specjalnego-kempingowego… a aktualne stawki OC niektórych ubezpieczycieli są…"zwariowane". trzeba uważać i rozważać..:) powodzenia!

  4. Dobrzy ludzie, a jak ogarnac rodzine 2+1. Dzieciak musi jezdzic w foteliku. Myslalem tak… Skoro takie vany sa rejestrowane na 3 osoby to czy moge wymienic kanape 2os na 1os fotel obracany i jeszcze jeden fotel wstawic juz w czesci mieszkalnej (oczywiscie z pasami bezpieczenstwa). Wciaz jest to 3os, tylko takie kombinowane. Przejdzie? Czy jak to ugryzc?

  5. Kolega kupił dostawczaka, wykupił pełne ubezpieczenie na kampera (czwarta część tego, co musiałby zapłacić za dostawczy), a przerobił dopiero po trzech miesiącach. Zrobił zdjęcia i wysłał do ubezpieczalni jako dowód przeróbki, bo oni też chcieli być kryci. Bez bólu, kręcenia nosem urzędników i tony wymaganych dokumentów. Gdzie? W Wielkiej Brytanii. Socjalistycznej. W bolszewickiej Polszy nic się nie zmieniło. Teraz jest nawet gorzej.

  6. Fajny filmik sama prawda o stacjach diagnostycznych co stacja to inne przepisy. Ja kiedyś miałem podobny problem z wbiciem VAT-1 w dowód (żeby można odliczać vat od paliwa w firmie itd.) samochód fiat ducato 3 miejsca ściana grodziowa standard żadnych ściem w dowodzie samochód ciężarowy generalnie czysta formalność. Nie w Polsce. Niestety podrodzaj samochodu był wpisany furgon a według przepisów Vat1 może mieć tylko ciężarowy ale podrodzaj musi być van lub wielozadaniowy. z 5 stacji ten nie wie co zrobić. ten dzwoni też nie wie. następny musiał by zdjęcia robić i może sobie narobić kłopotów itd.. wreszcie kolejna stacja wchodzę od razu mówię o problemie "podrodzaju" gość mówi spoko to się w uwagach zapisze że podrodzaj wielozadaniowy i w WK zmienią, otworzył pakę zamknął kasa na stół papier i po temacie. Najgorsze jest to że już myślałem że będę musiał sprzedać samochód i kupić inny.

  7. Dzięki za informacje 🙂
    Od 30 lat podróżuje różnymi dostawczakami które w dokumentach są ciężarowe. W wszystkich samochodach usunąłem przegrodę. Nigdy nie miałem z tym żadnych problemów. Jest to martwy przepis.
    Ale zawsze może się trafić nadgorliwość jakiegoś policjanta ……
    Jednak po ostatniej podróży do Norwegii ……. mundurowi trochę mnie wyprostowali 🙁
    Będę zmieniał na kampera 🙂
    W wielu krajach zgodnie z prawem można spać tylko w Kamperze.
    Za spanie w ciężarowym grozi mandat !!!.
    Mam Renault Trafic. W środku zrobiłem stelaż na którym jest jedynie łóżko :))) Ciekawi mnie czy są jakieś wytyczne dotyczące zmiany .
    Np. musi być toaleta itp.
    Jak będę miał jakieś ciekawe informacje to napiszę.
    Serdecznie pozdrawiam

  8. Witam, mam pytanie odnosnie tego oswiadczenia przez firme robiaca zabudowy. Czy jak sam otworze taka dzialalnosc albo znajomy sobie dopisze wymagany kod i mi takie oswiadczenie wyda to czy wciaz potrzebuje koniecznie tej faktury?
    Z gory dziekuje za pomoc

  9. Cześć ,oglądam wasze wszystkie filmy, ładnie i porządnie to zrobiliście i przede wszystkim samodzielnie. Ci pseudo diagności którzy wam odmawiali po prostu byli niedouczeni. Ja przebudowałem też własnoręcznie Trafica H1L1 na mini kampera i teraz trochę żałuję że jest taki niski w środku. Odnośnie zmiany przeznaczenia pojazdu to jest taki przepis że ma pozostać 70 % ścianki (skonsultowałem to z diagnostą który zna bardzo dobrze przepisy) ja wyciąłem 30 % i jest w dalszym ciągu ciężarowy i mogę swobodnie przechodzić do tyłu. Podaj meila to wyślę wam troche zdjęć z przebudowy i pełny opis mojego kamperka. Pozdrówko – Marek z Wrocławia

Dodaj komentarz

Zadzwoń!