Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Zostawili go z problemem i nie odbierają telefonów E60 Active Steering

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Witam i zdrawiam na samym starcie !
Właściciel tego BMW E60 trafił do mnie z dosyć daleka, ponieważ zostawili go z problemem poprzedni mechanicy. Mówił, że jest bardzo rozczarowany bo nawet nie przypuszczał, iż coś takiego się może dziać jak obiecywanie i nie odbieranie telefonów. Musimy sobie uświadomić realia jakie nas otaczają.

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

48 thoughts on “Zostawili go z problemem i nie odbierają telefonów E60 Active Steering

  1. Dlatego Ja swojego e60 535d nie sprzedam nigdy. Mam je od 100tys i jak widze takie sztuki tym bardziej sie w tym utwierdzam, ze za zadne pieniadze jej nie oddam. Dbam o kazda pierdole od samego poczatku , a teraz sporo z tych aut to padaki choc silniki pancerne. Nie to co dzis. Tak jak mowisz, przy 100 tys warto juz sie zastanawiac nad nowym silnikiem

  2. To tak jak śmiesznym komunikat w Fordzie. "Usterka silnika " kurw… normalnie aż mnie telepie w nazwie i znaczeniu tego komunikatu. Mam wrażenie że ktoś kto robił oprogramowanie był po podstawówce. Podejście do ludzi takie jak by mieć odczucie że jedziesz samochodem i nie wiesz co się dzieje. Jedzie to jedzie pod maską jest silnik. Jak coś jebnie to cyk Usterka silnika podejście jak do klocków lego albo pralki.
    Usterka silnika oj panewka się obróciła . Co te silniki na prąd czy z chińskich silniczkow skladane jak autka dla dzieci ?
    Te słowa brzmią tak idiotyczne że aż wstyd je wymawiać😂
    Pyta się ktoś co się stało z autem to nie mówisz awaria pompy wtryskowej itp tylko Usterka silnika 500 panie się należy. Co tam lekko zawory się pogieły ale Usterka silnika Bo tak komputer pokazał. Sens i znaczenie tego słowa odnosi się typowo do elektryki silnika jego sterowania. Nazwa powinna być Usterka układu sterowania silnikiem czy układu elektrycznego. Awaria jednostki silnika czy układu napędowego.
    Tak jak mówisz Usterka silnika wymieniamy silnik. Usterka układu hamulcowego wymieniamy caly uklad Usterka elektryczna wymieniamy wszystkie wiązki

  3. W tym modelu wciskasz START bez naciśniętego hamulca, wtedy uruchomi się grzanie itp, po chwili naciskasz hamulec, i START auto odpala, to samo jest w e65. Też przerabiałem temat Active steering, sa dwie te przekładnie, różnią się ilością czujników, jest z 5 i 6 czujników. Najczęściej pada wiązka, oraz czujnik skrętu ten na końcu kolumny kierownicy, nie da się tego wymienić bez zdjęcia magla z sanek. Nowa kolumna 12 000 ponoć regenerują, ale jaki skutek, i czy to działa to nie wiem. Co do drgań to trzeba poduszki silnia wymienić, to ich wina, znam z autopsji, też mam e61 z panoramicznym dachem. Co do silników racja, dlatego ja jeżdżę tylko M57, mam dwa. Przy okazji problem z przybywającym olejem rozwiązany, DPF nowy wjechał, w starym przez lejące wtryski wytopiło rdzeń, przez zbyt częstą regenerację filtra.

  4. Witam.
    Ja mam problem z e61 ale z n52b25 auto z 2005r. Auto bez gazu, zamieniłam się z nim dając mu moją bardzo ładną e36. e61 z przebiegiem potwierdzonym w aso ok 300k i między innymi skrzynią do wymiany. Autem zrobiłam ok 3k km. Sprzedający, handlarz ściągający auta z De (znany w okolicy, od którego brałam już jedno e36 i byłam zadowolona – de facto mój już były kolega) poinstruował mnie, że za jakieś 5k auto powinno przejść wymianę oleju. Na komputerku z poziomem oleju stan wskazywało na poniżej połowy. Handlarz powiedział, że stan ma być w połowie podziałki. No więc auto poszło na wymianę oleju i skrzyni. Na komputerku z poziomem oleju od razu po wymianie popatrzyłam stan był max. Zdziwiło mnie to ale nie drążyłam już tematu. Po przejechaniu 40km od wymiany zaczął się pojawiać check engine. Była to niedziela, więc nie mogłam podjechać do żadnego warsztatu. W poniedziałek napisałam do handlarza, kazał skasować błędy. Kupiłam wtyczkę, odczytałam błędy i moim oczom ukazały się błędy katalizatora bank 1 i bank 2. Od razu wysłałam screeny do handlarza, że auto ma problemy z katalizatorem a miało być sprawne. Handlarz stwierdził, że to nowe nie jest i ma prawo się zepsuć. Nie ma u niego zwrotu w ramach rękojmi i ogólnie mam sobie je naprawić na własny koszt. Auto potrzebne mi było do pracy, więc uświadomiona przez lokalny warsztat, że mogę z tym jeździć przejechałam tak ok 1000 km. Na komputerku zniknęła podziałka ze skali olejowej. Kolejnym krokiem było wysłanie oficjalnego pisma o rękojmi – zwrocie auta niezgodnego z zawartą umową. Rzeczoznawca kazał wykonać pomiary silnika. Wyszło, że na 6 cylindrze jest kompresja 6b. Opinia rzeczoznawcy sporządzona, silnik szrot, wycena warsztatu naprawy to prawie 12k zł. Auto normalnie jeździ mimo tej kompresji na 6 cylindrze, na pozostałych jest od 10,5 do 11,5. W międzyczasie przed tymi wycenami naprawiłam jeszcze moduł divercity, skrzynie, pompkę spryskiwaczy, dwumas wraz ze sprzęgłem i jeszcze jakieś rzeczy, o których nie było mowy przed zakupem. Auto stoi już od 2 miesięcy w domu, nie mogę z niego korzystać, handlarz odebrał pismo od adwokata ale nawet nie raczył odpisać. Auto razem z zamianą wyszło 27k zł. Będę musiała skierować sprawę do sądu, bo rekojmia nie istnieje u tego handlarza i polubownie nie załatwię sprawy. Konkluzja może i nie w temacie, ale jeśli chcecie kupić e60 to sprawdźcie dokładnie auto, bo szereg usterek jest bardzo duży, już nie mówiąc o nieuczciwych sprzedających.

    Pozdrawiam

  5. Miałem e60 z afs… 2x moduł afs zmieniałem bo padały, używki.. Po 800zl bo nowy za 5tys to nie interes. W inpie zawsze ustawiałem kąt 0 i adaptacja xD pamiętam jak w inpie był kąt zero a kiera o 90 stopni skręcona xD wyszło że zbieżność miałem wcześniej źle ustawioną haha. Co do grzania świec w e60 w dieslu to jest tak rozwiązane ze świece się już grzeją gdy otworzy się auto kluczykiem.

  6. Jesli chodzi o swiece jak masz auto z pilotem to zaraz po wlozeniu pilota do stacyjki wlaczaja sie swieczki na 2 sekundy 😉 chyba ze bardzo zimno to dluzej . nie wiem jak w wersjach z grotem normalnym, ale z pilotem na 100% tak jest.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!