source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.
Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.
Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
26 thoughts on “Jak poprowadzić przewody i podłączyć radio. Car audio od podstaw cz.2 [ABC tuningu #10]”
No dobra jeżeli masz wszystko dopasowane to okej a jeżeli musisz przełożyć kable do innego rodzaju kostki to powiedz mi Zadam ci proste banalne pytanie oklepane już na wszystkich forach chyba jeżeli Musisz podłączyć Kable głośnikowe do innej kostki to kabel z paskiem to będzie to plus czy minus głośnika
2:34 metr kabla do UZIEMNIENIA! Chłopie! Kto dziś uziemnia samochody. To nie te czasy gdy karoseria potrafiła kopnąć z buta i pięścią poprawić podczas chwytania za klamkę drzwi. Dziś to zjawisko zostało okiełznane i nikt już nie wozu gumowych zwisów pod tylnym zderzakiem. A w czasach gdy wozili to i tak z gumy przewodzącej i takiej długości by do ziemi sięgało. Ile tam masz prześwitu? 30cm? Po co metr grubego kabla miedzianego? Ani to elastyczne, ani estetyczne.
Mam pytanie. Opel omega z systemem nagłośnienia BOSE. Podłączyłem nowe radio 2 dinowe pioneera. Po włączeniu radia słychać szum. Szum nie jest głośniejszy im bardziej podgłosimy radio. Może wzmacniacz oryginalny (od bose) koliduje ze wzmacniaczem zamontowanym w radiu? Może spróbować wyprowadzić wyjście RCA a żeby dźwięk nie szedł przez kostkę? Ma ktoś jakieś pomysły. Z góry dziękuje i pozdrawiam😎
Kupiłem dziś nową kostkę do radia..i dalej nie działa pamięć radia. Po 10/15min, wyłączone radio, traci pamięć…nie wiem co może to być (Opel Corsa 97')
A jak podłaczyć przewody 2.5mm jak przeprowadze bo jeden to pod zwrotnice Ale drugi tego się nie wrzuca pod kostkę chyba tylko łączy z jakimś kablem czy jak to jest żebym nie odjebal
Przegadałeś ponad dwadzieścia minut o car audio , i nic sensownego nie powiedziałeś w tym temacie 🙁 Komentarz z firmy profesjonalnie zajmującej się Car Audio 🙂
Jestem po montażu swojego pierwszego car audio w swoim aucie. Ten pół godzinny film nie oddaje nawet w 10% ile to jest grzebania… W życiu bym się za to nie zabrał gdybym tylko wiedział, na szczęście nie wiedziałem i już gra. Braknie jeszcze dobrego wystrojenia wzmaka, ale to już mi ktoś zaufany w tym pomoże.
Łysy a jeśli z tyłu nie ma schowanej wiązki na drzwiach jak z przodu, tylko kostka i nie da się przeciągnąć przewodu od drzwi do środka auta? Co byś polecił w takim wypadku? Klient fiat bravo 2
moze wiesz co jest zgrane jesli mam dwa plusy w kostce,podlacze radio ,swieci,kiedy wsadze kluczyk radio gasnie bo kluczyk odcina napiecie jednego plusa.Jeden plus to stale 12V,drugi nie cale 12 V to chyba to po stacyjce ale dlaczego ma ciagle napiecie i odcina po wsadzeniu kluczyka
Kiedyś pociaglem przewody jednym progiem prąd sygnał i słyszałem alternator w głośnikach po rozdzieleniu na 2 progi wszystko ucichło cieszyłem się muzyka aż do sprzedaży auta
dam Ci samochód z którym sobie nie poradzisz więc Car -audio nie jest takie proste .Chodzi o to ,że niektóre mają tyle zakłóceń ,że wiedza jest tu niezbędna z jednym łatwo z innym trudniej ale wszystko do przeskoczenia.
No dobra jeżeli masz wszystko dopasowane to okej a jeżeli musisz przełożyć kable do innego rodzaju kostki to powiedz mi Zadam ci proste banalne pytanie oklepane już na wszystkich forach chyba jeżeli Musisz podłączyć Kable głośnikowe do innej kostki to kabel z paskiem to będzie to plus czy minus głośnika
Dalej nic nie kumam
2:34 metr kabla do UZIEMNIENIA! Chłopie! Kto dziś uziemnia samochody. To nie te czasy gdy karoseria potrafiła kopnąć z buta i pięścią poprawić podczas chwytania za klamkę drzwi. Dziś to zjawisko zostało okiełznane i nikt już nie wozu gumowych zwisów pod tylnym zderzakiem. A w czasach gdy wozili to i tak z gumy przewodzącej i takiej długości by do ziemi sięgało.
Ile tam masz prześwitu? 30cm? Po co metr grubego kabla miedzianego? Ani to elastyczne, ani estetyczne.
Mam pytanie. Opel omega z systemem nagłośnienia BOSE. Podłączyłem nowe radio 2 dinowe pioneera. Po włączeniu radia słychać szum. Szum nie jest głośniejszy im bardziej podgłosimy radio. Może wzmacniacz oryginalny (od bose) koliduje ze wzmacniaczem zamontowanym w radiu? Może spróbować wyprowadzić wyjście RCA a żeby dźwięk nie szedł przez kostkę? Ma ktoś jakieś pomysły. Z góry dziękuje i pozdrawiam😎
Michu weź Artura z 2Loud4You i zróbcie porządną serie o podstawach car audio…
Kupiłem dziś nową kostkę do radia..i dalej nie działa pamięć radia. Po 10/15min, wyłączone radio, traci pamięć…nie wiem co może to być (Opel Corsa 97')
co zrobić jak w tunelu mam kostki 😛
A jak podłaczyć przewody 2.5mm jak przeprowadze bo jeden to pod zwrotnice Ale drugi tego się nie wrzuca pod kostkę chyba tylko łączy z jakimś kablem czy jak to jest żebym nie odjebal
Przegadałeś ponad dwadzieścia minut o car audio , i nic sensownego nie powiedziałeś w tym temacie 🙁
Komentarz z firmy profesjonalnie zajmującej się Car Audio 🙂
Jestem po montażu swojego pierwszego car audio w swoim aucie. Ten pół godzinny film nie oddaje nawet w 10% ile to jest grzebania… W życiu bym się za to nie zabrał gdybym tylko wiedział, na szczęście nie wiedziałem i już gra. Braknie jeszcze dobrego wystrojenia wzmaka, ale to już mi ktoś zaufany w tym pomoże.
Nie da sie tego jakos uprościć poprzez system bezprzewodowy ?
Czy przy wymianie radia na nowe też trzeba instalować całe to okablowanie, czy wystarczy zdemontować stare radio i podpiąć się przewodami do nowego?
A pod który kabelek podłączyłeś na kostce remonta???? Co szedł z czinczami
Łysy a jeśli z tyłu nie ma schowanej wiązki na drzwiach jak z przodu, tylko kostka i nie da się przeciągnąć przewodu od drzwi do środka auta? Co byś polecił w takim wypadku? Klient fiat bravo 2
Umnie jak w peugocie 206 montowalem sibufer zajelo mi to z 20minut plastik lekko podwarzyc i zatrzaski same ewentualnie jedna max 1 śrubki
Między drzwiami a karoserią nie było plastikowych kostek? Dziwna sprawa.
Mam taki problem że tuba się wyłącza jak daje za głośno i jak scisze to znów gra co może być nie tak ?
NIc nie wiesz o kablach! "może", "powinien", "nie chcę się wypowiadać". 0!
Kabel zasilający 21mm. Jak to zakuć na konektor oczkowy ??
czemu przewody zasniedzały mi przy głosnikach
moze wiesz co jest zgrane jesli mam dwa plusy w kostce,podlacze radio ,swieci,kiedy wsadze kluczyk radio gasnie bo kluczyk odcina napiecie jednego plusa.Jeden plus to stale 12V,drugi nie cale 12 V to chyba to po stacyjce ale dlaczego ma ciagle napiecie i odcina po wsadzeniu kluczyka
Kiedyś pociaglem przewody jednym progiem prąd sygnał i słyszałem alternator w głośnikach po rozdzieleniu na 2 progi wszystko ucichło cieszyłem się muzyka aż do sprzedaży auta
Wzmacniacze które miałem posiadały dodatkowe rca żeby nie ciągnąć 4 rca do radia 🙂
Dobrze ze przynajmniej silnika wyciągac nie trzeba.
Chyba wolałem tego micha 🙂
dam Ci samochód z którym sobie nie poradzisz więc Car -audio nie jest takie proste .Chodzi o to ,że niektóre mają tyle zakłóceń ,że wiedza jest tu niezbędna z jednym łatwo z innym trudniej ale wszystko do przeskoczenia.