Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie nim uda się normalizować sytuację, ale UE wskazuje że nie ma innej drogi i koncerny motoryzacyjne podążają za trendem.

Sprawdź numer VIN z tym kodem 10% rabatu : https://motodoradca.tv/carvertical

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

40 thoughts on “Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!

  1. trzeba byc idiotą zeby kupic elektryka jako podstawowe auto, albo sluzbowe/firmowe. to mozna zonie kupic zeby po kefir jezdzila, a nie w trasy. ciekaw jestem kiedy pojawią sie zakazy wjazdow dla tych aut na parkingi wielopoziomowe lub podziemne. tego auta nie da sie zgasic gdy ono zaplonie..

  2. mieszkam w uk od 18 lat. w uk jest coraz wiecej elektrykow i stacji ladowania, wolniejszych do 100kw/h jak i szybkich powyrzej 150kw/h. dotacje na zakup elektrykow zmiejszyly sie z 5000 funtow na 3000 funtow. auta elektryczne sa znacznie drozsze. prad podrozal o 54% wiec elektryk nawet tutaj, gdzie zarobki sa znacznie wyzsze nie oplaca sie kupowac elektryka. ja mam 3 auta: 2009 jaguar xf 2.7 diesel, 2009 skoda fabia 1.4 tdi to sa auta na codzien oraz weekendowe auto 1973 dodge charger 7.2L V8. o moim dodgu mozna znalesc wiecej informacji na moim kanale youtube #dodgesomsiada

  3. Człowieku każesz sprawdzać auta co do chistori w jakim ty świecie żyjesz tu chodzi o pieniądze a nie o stan on woli wydać 100tysi okupić kupę złomu bo jest tańszy o 5koła i śmieje się ile zarobił łudzie kupują okazje otrzymają wgarazach bo nawet felgi nie pasują typowe wraki no tanio

  4. Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie to nie wystarczy trzy dni testów. Gratulacje świetny merytoryczny materiał. Elektryk codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel. Na przejażdżkę V8 HEMI 🙂

  5. Ja jeżdżę Zafira B 1.8 benzyna a w pracy Mercedes Actros zastanawiają mnie 2 rzeczy.
    Co będzie gdy w zimę mając 10% zapasy zasięgu staniemy w 10 km korku i tam spędzimy 3 godziny przy -10°C co wtedy nas czeka jak zabraknie prądu (pewnie laweta).
    Drugie wyobraźcie sobie elektryczne ciężarówki bo ja nie będzie ciągnąć przyczepę z ładunkiem i to niewielką bo większość masy zajmie bateria.
    A teraz jaka to ekologia jak najwięcej CO2 wytwarzają samoloty statki transport kolejowy oraz ciężarówki nie zapominając o elektrowniach na paliwa kopalne.
    Czepiają się samochodów osobowych a reszta ich nie interesuje widocznie chcą wyciągać jak najwięcej kasy z ludzi.

  6. Podoba mi się stwierdzenie: 12:49 – są firmy zajmujące się utylizacją baterii, ale jest to nie opłacalne…. Czyli te wyspecjalizowane firmy robią to dla idei? w ramach wolontariatu? Wg mnie tych baterii jednak się nie utylizuje!
    Szkoda, że nikt nie mówi o ewentualnej kolizji, która może się każdemu zdarzyć (nie z własnej winy). Nawet strażacy PSP (nie mówiąc o OSP) nie bardzo wiedzą jak postępować z elektrykiem podczas wypadku. A groźba porażenia i pożaru jest spora…

  7. UE. ..zrobia tak, ze Niemcy beda dalej jezdzic autami spalinowymi. …Ciekawe skad UE wezmie surowce do produkcji I wode. ..do wytworzenia1tony lithium potrzeba 2mln.litr wody, jednej baterii 88000 l wody. …Auta wodorwe. ..do 1l H trzeba wygenerowac 9l CO2 PRZY PRODUKCJI. !!!OTO CALA EKOLOGIA nie wspomne o wyzysku dzieci przy wydobywaniu kobaltu I lithium. ..ksiezycowy krajobraz. ..

  8. Volvo V60 3.0 T6 AWD. Przy obecnych cenach paliw cenię swój silnik za możliwość założenia instalacji LPG co rozszerzyło pole innych zalet, które do tej pory ostatni prawdziwy silnik z oferty Volvo oferował 🙂

  9. Naj częściej jeden kupuje potem następny i następny i podobnie z pieniędzmi 1właściciel wraca mu się część pieniędzy dokłada i kupuje nowy niewielu stać aby kupić drogie auto i potem za 6lat go zutylizować i wyłożyć znów całą sumę.

  10. Elektryki to fanaberia . jest zima wszystkie auta elektryczne . jedziemy zakopianka zdążył sie wypadek . na zewnątrz- 10 stopni . usuwanie ciężarówki potrwa kilka godzin . po kilku godzinach wszystkie elektryki padły bo ogrzewanie wyzarło prąd. Jak je teraz usunąć z autostrady? Gdzie maja udać sie ludzie żeby sie ogrzac i przenocować? Ile potrwa ściągnięcie kilku tysięcy elektrykow z drogi ?

  11. Taka przyszłość: jedziesz na wakacje nad morze A1, kończy się prąd to cyk na stację. Tylko że tam ktoś się ładuje, a w kolejce 6 aut do jednej wtyczki. Po 4 kolejnych autach przegrzewa się trafo bo na dworze 35 stopni. Wakacje przyszłości!

  12. Nikt nikogo nie zmusi do jazdy bombą energetyczną. Wcześniej wyjdziemy z UŁee, niż nas zmuszą do wprowadzenia jakiś zakazów. Strefy Czystego Transportu? Fikcja! Jeżdżąc elektrykiem narażasz swój organizm na ogromny wpływ pola elektromagnetycznego. Efekty tego działania mogą wyjść po wielu latach. Nikt normalny nie montuje sobie ogromnych akumulatorów w domu. No chyba, że chce się pozbawić szybko życia. Tak, oczywiście. Serwis pomoże pozbyć się, przy kupnie auta, 500zł banknotu. Tak naprawdę kupując auto używane możemy pewne rzeczy sprawdzić, które są widoczne na nadwoziu, wnętrzu, podwoziu, ale im lepiej to ktoś ukrył, tym bardziej żaden mechanik, nawet profesjonalista nie pomoże. Także wystarczy ścieżka diagnostyczna w punkcie diagnostycznym. W Rzeszy to koszt 30-50Euro. Kupujcie zatem auta z północy, z zachodu Europy, byle nie z południa, kierując się intuicją. W jakim celu mam czekać na ładowanie samochodu, skoro mogę spalinowym, w tym czasie jeździć?? :oD Poza tym pokaż mi elektryka, który ma zasięg 1200km na jednym "tankowaniu". A ja się nigdy nie przesiądę ze spalinowego (zarejestruję jako zabytkowy) i nikt i nic mnie do tego badziewnego i niezdrowego elektryka nie zmusi. hahaha!
    I żeby jeszcze przybić ostatni gwóźdź do trumny elektryków (przyznam tylko, że to taki sam ślepy zaułek cywilizacji, jak auta spalinowe, to prawda) to podam, że jak się elektryk zapali to nie ugasisz tego samochodu niczym. Oto dowód:
    https://www.facebook.com/kmpspwarszawa/posts/199463562361993
    Także jak ktoś ceni swoje zdrowie, życie i majątek, czyli dom z garażem itd. to w życiu nie podda się fałszywej i kłamliwej retoryce, że elektryka mieć "musisz", bo to racjonalne. Jest irracjonalne, niezdrowe dla organizmów żywych i niebezpieczne dla życia. Koniec i kropka.

  13. P K P
    Prawda k…. Prawda
    Daleka droga jeszcze by można mówić o elektrykach i ekologi
    Prąd to jak wiadomo paliwa kopalniane więc mówiąc o "ECO" mówimy o emisji Co2
    Taka hipokryzja
    Jeżdżę na prąd ale smrodzę do atmosfery no i tak to wygląda
    Skupiłbym się na doskonalaniu istniejących już technologi

    Póki co jeźdzę dieslem
    Nie ściemniam
    Pozdrawiam

  14. Ciekawe skąd wezmą na to prąd to po pierwsze. Po drugie ciekawe czy Unia będzie jeszcze istniała. A i tak mi się wydaje że za 5 czy 10 lat nagle powiedzą że auta elektryczne są złe i lepsze są wodorowe np. Tu nie chodzi o ekologię tylko o to by ludziom zabrać auta i żeby tylko elita mogła korzystać z samochodu (mniej aut to i problem z korkami się skończy)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!