Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Czy każdy multimetr daje te same wyniki pomiaru? Dokładność miernika. Dobra bateria to podstawa!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zawsze podczas bardzo istotnych pomiarów elektrycznych zweryfikuj w swoim multimetrze, czy są nowe baterie i ewentualnie pomiar zweryfikuj też na innym “lepszym” multimetrze, by mieć pewność co do jego wyniku, zanim zaczniesz coś naprawiać lub wymieniać.
Podstawa to wiarygodny pomiar!

👊 SUBSKRYBUJ YOUTUBE FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

#Multimetr #Miernik #Elektryka #ForumWiedzy #Informacja #Poradnik #Auto #Samochód #Naprawa #Mechanika

source Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

16 thoughts on “Czy każdy multimetr daje te same wyniki pomiaru? Dokładność miernika. Dobra bateria to podstawa!

  1. Ostatnio zmierzylem napiecie ładowania akumulatora multimetrem bo miernik napiecia taki pod zapalniczke wskazywał napiecie miedzy 13.8 a 14.00. Wybierajac sie do mechanika na naprawę zawieszenia poprosilem o sprawdzenia napiecia ładowania gdyż wydawalo sie ze jest troche za niskie .Przy odbiorze z warsztatu mechanik powiedzial ze sprawdzil i te wskazania ktore mi wskazuje i multimetr i voltomierz do zapalniczki sa prawidłowe, mnie to jednak nie dawalo spokoju. Poczyścilem klemy i przewody masowe łączące się z karoserią i do silnika , napiecie urosło do 14.4 bez obciązenia i 14.2 po wlączeniu wszystkich mozliwych odbiorników . Pozdrawiam

  2. Jak nie jesteście czymś typu chlopa który sklada baterji li-ion z setek elementów, albo naprawia jabluszki za okolo 1k$ sztuka, to dokladność ,00 albo ,000 nie ma znaczenia. I pamientajcie o kablach pomiarowych, które też mają rezystancje)))

    Lapka ze szczupem do gury))

  3. Sprawa jest prozaicznie prosta,jak wiadomo dobrze działający alternator powinien generować napięcie nieprzekraczające 14,6V nie obciążony.
    Zaś pod obciążeniem napięcie mierzymy przy 6000 obr/min silnika,wtedy alternator pracuje wydajnie i jeśli mamy napięcie na poziomie 14V to żadna strata,gorzej kiedy napięcie spada do 12,5 lub 12V wtedy możemy zacząć się martwić zatem dziesiąte Volta nie powinny nikogo niepokoić co prawda miernikiem za 15zl z dobra bateria można przeprowadzić miarodajny pomiar ale podkreślam na nowej baterii.
    Rozrzut odchyleń pomiarów między miernikami wynosi w wieszkszosci zaledwie kilka miliVoltów więc niema nad czym płakać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    P.S pierwszy i czwarty miernik pokazują zbliżone pomiary.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!