Ładowanie…

Mobilny Mechanik – Mechanika – Diagnostyka + Elektryka Samochodowa

Mobilny Mechanik Warszawa, Auta Diesel, Hybrydowe, Elektryczne, Firma nr 1 w Warszawie - Naprawiamy samochody, jachty i wszystko inne w Warszawie
Kontakt

Komfortowy samochód dostawczy produkowany w Polsce! #Zakup_Kontrolowany

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Oglądaj “Zakup kontrolowany” w sobotę o 12:30 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/zakup-kontrolowany-odcinki,215/odcinek-382,S28E382,150606
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Adam Kornacki wraz ze swoją ekipą zaprasza do programu widzów, którzy nie potrafią samodzielnie wybrać odpowiedniego samochodu dla siebie lub swoich bliskich. W każdym odcinku przestawiamy cztery zróżnicowane propozycje: wyselekcjonowane egzemplarze aut używanych lub konkretne wersje aut salonowych – każdy z gości programu może obejrzeć z bliska proponowane pojazdy, zasiąść na fotelu kierowcy by ocenić wnętrze oraz przejechać się, by na własnej skórze sprawdzić, czy dane auto jest dla niego odpowiednie. Podczas jazdy próbnej odwiedzamy też wyspecjalizowane warsztaty i poznajemy opinie mechaników na temat testowanych samochodów: ich najczęstszych usterek, przewidywanych wydatków eksploatacyjnych, potencjalnych argumentów do negocjacji ceny.

source Usługi dla branży Elektryka i elektronika samochodowa Doświadczeni kierowcy są do Państwa dyspozycji w zakresie transportu w warszawskim Wawrze. Skontaktuj się z nami. Zadbaj o swój samochód u fachowców. Najwyższe standardy wiarygodności i uczciwości. Natychmiastowe działanie. Mistrzowscy majsterkowicze Nowoczesne maszyny. Usługi obejmują przeglądy gwarancyjne, mechanikę samochodową oraz warsztat oferujący naprawy w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki samochodowej. Mechanik samochodowy z Warszawy.

Rozwiązywanie problemów i naprawa podzespołów elektronicznych w pojazdach. W Warszawie możemy naprawić lub przebudować instalację elektryczną Twojego pojazdu. Serwis Elektroniki, firma oferująca usługi związane z motoryzacją, zajmuje się elektryką i elektroniką pojazdów. Najlepszy elektryk samochodowy w Twoim regionie. Montaż i naprawa infrastruktury elektrycznej. Warszawski elektryk samochodowy z kilkuletnim stażem w branży.

Automotive E&E services Warszawa Wawer posiada doświadczonych szoferów. Dowiadywać się. Specjalizuj się w swoim samochodzie. Najwyższa uczciwość i rzetelność. Natychmiastowy. Modernizacja rzemieślników. Dostępne są przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa oraz warsztat oferujący usługi mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. warszawski mechanik.

Naprawa elektroniki samochodowej. Możemy przywrócić instalację elektryczną Twojego samochodu w Warszawie. Serwis Elektroniki specjalizuje się w elektrotechnice i elektronice samochodowej. Lokalny elektryk samochodowy. Naprawa infrastruktury elektrycznej. Weteran warszawskiego elektryka samochodowego.

Nasi warszawscy elektrycy samochodowi są mobilni. Automotive Service Center, Serwis samochodowy na miejscu, Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. Warszawa diagnostyka i naprawy elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej. Fachowa naprawa samochodów, obejmująca elementy mechaniczne, elektryczne i techniczne. Warszawa, Polska mechanik samochodowy.

Tylko elektrycy samochodowi w Warszawie. Złożone instancje są akceptowane. Nasz warsztat samochodowy posiada zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Nasi warszawscy mechanicy samochodowi oferują mobilne usługi naprawy elektryki samochodowej. Automotive Service Center, Auto Naprawa na miejscu (lub „Mobile Auto Service”), Mechanik lub Elektryk w określonej lokalizacji. W Warszawie świadczymy usługi z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej, w tym diagnostykę i naprawy. Warsztat oferujący fachową obsługę samochodów, w tym naprawę i konserwację elementów mechanicznych, układów elektrycznych oraz gadżetów technologicznych. Dostępny mechanik samochodowy w Warszawie.

Jesteśmy jedynymi elektrykami samochodowymi w Warszawie. Przyjmujemy skomplikowane przypadki. Nasz warsztat samochodowy korzysta z najnowocześniejszych narzędzi diagnostycznych.

Serwis Elektryki i Elektroniki Samochodowej, Profesjonalny serwis samochody w Warszawie Wawer. Zadzwoń do nas. Powierz samochód profesjonalistom! Uczciwość i rzetelność. Szybka realizacja. Doświadczeni mechanicy. Nowoczesny sprzęt. Usługi: przeglądy gwarancyjne, mechanika samochodowa, warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy w Warszawie.

Naprawa elektryki / elektroniki samochodowej. Oferujemy: naprawę / odbudowę samochodowej instalacji elektrycznej w samochodach w Warszawie. Serwisy samochodowe Serwis Elektroniki zajmują się elektroniką i elektryką samochodową. Dobry Auto Elektryk w Twojej okolicy. Układy elektryczne – montaż i naprawa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu elektryk samochodowy Warszawa.

Mobilną naprawę elektryki samochodowej w Warszawie świadczą serwisy naszych mechaników w Warszawie. Warsztat Samochodowy, Naprawy z dojazdem we wskazane miejsce, czyli tzw. Mobilny Auto Serwis, Mechanika Samochodowa, Elektryka Samochodowa. Oferujemy komputerową diagnostykę silnika oraz naprawy z zakresu elektroniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej w Warszawie. Warsztat z serwisem samochodowym specjalizujący się w mechanice, elektryce i elektronice samochodowej. Mechanik samochodowy z dojazdem w stolicy Polski.

Elektryka samochodowa w Warszawie tylko u nas! PODEJMUJEMY SIĘ CIĘŻKICH PRZYPADKÓW. Nasz serwis samochodowy dysponuje nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

46 thoughts on “Komfortowy samochód dostawczy produkowany w Polsce! #Zakup_Kontrolowany

  1. Fiat ducato to smiecie, mamy w firmie z 2011 roku z silnikiem 2,3 iveco i to chyba jedyny plus tego samochodu. tam juz wszystko bylo wymienione, wszystko juz sie w nim popsulo, przez 9 lat zrobil 400000 tys i zostalo w niego wlozone 1,5 razy jego wartosc zeby go utrzymac w dobrym stanie. MASAKRA. nigdy wiecej ducato u nas nie bedzie.

  2. 1. Od 2016 roku bodajże Craftery są produkowane w Polsce, więc ten nie mógł być wyprodukowany w Polsce
    2. Dostawczak 9 letni z takim przebiegiem nie jest możliwy. Średnio rocznie tkaiw auta w firmach robią po 100 tysięcy na luzie.
    3. Z tego co widzę tylne światła są z polifta, więc autko było raczej solidnie bite.

  3. Mój 18 letni LT jest w lepszym stanie, szybciej jeździ i przy 350 000 km prawdziwego przebiegu jego kierownica wygląda jak nowa a tutaj…? kiera jak po 600 000 km a mówi, że przebieg 130 000… ha ha ha…

  4. Czy Tylko ja mam wrażenie, ze zakup kontrolowany spadł na psy? Kiedyś samochody byly pewne, teraz samochody z komisów, same samochody z przebiegiem poniżej 200 tys km… Nawet w tych za 2000 zł.

  5. Crafter jest drogi w zakupie i drogi w eksploatacji dużo pali i tylny napęd
    Osobiście mam Jumper 3.0 hdi 180km super sprawa w 4lata zrobiłem 270tys km i nic spalanie do 10l a w środku jak w nowym aucie ten Crafter może mieć 130 tyś ale jeżdzony po mieście bo i wersja średnia długość
    Ogólnie nie polecam tego auta koledze po 280 tys padł silnik a rdzy tyle co na polonezie

  6. W naszym hotelu jest Sprinter II generacja 2007r w wersji osobowej. Udało nam się nabyć benzyniaka, chociaż nie będę ukrywał – było ciężko. Silnik 3.5 V6 258 koni, warto było szukać. Kupiłem go, ponieważ ma służyć do przewozu kuracjuszy (czasami organizujemy różne wycieczki, podróże, itp). Dlaczego z tak dużym silnikiem? W końcu jak jadę w dłuższą trasę, to 109 koni w dieslu raczej nie dałoby rady rozpędzić tego kolosa. Mercedes ma 16 miejsc, pasażerowie zachwalają wygodę i komfort podróżowania, ogólnie spoko, polecam. Ma nalatane już ponad 310 tyś (to niewiele jak na dostawczaka) i jedyna usterka, jaka się do tej pory przydarzyła, to niegroźne uszkodzenie silnika. Zamówiłem lawetę, która zawiozła Mercedesa do fachowca. Wyeliminowanie usterki zajęło ok. 8-9 dni.

  7. VW Crafter 2006r 2.5tdi 136KM 300Nm 384 tys. km. Brygadowka średnia wysoka. DMC 3.2t, na haku 2t. Przełożenie skrzyni 6 biegowej nie jest dobre. Czy były różne rodzaje skrzyń, nie wiem. Na 6 biegu przy 80km/h 2000 obr/min. Przy 120 km/h 3000obr/min. Silnik głośny, lecz po czasie człowiek się przyzwyczai. Blacharka z zewnątrz gnije(blacharka była robiona):
    – tylne drzwi dół(w sprinterach to samo)
    – nadkola tył
    – łączenia blach od dołu
    Wał robiony 2 razy. Piora z tyłu 2 razy robione. Klimatyzacja dobrze chłodzi. Problemy z krańcowkami drzwi. Brak wskaźników temperatury płynu chłodzącego.

  8. Książki serwisowej brak.Kiedyś w Zakupie kontrolowanym były same pewniaki, a od jakiegoś roku wg mnie program upadł i pokazywane są auta z komisów.To już nie ten Zakup kontrolowany co kiedyś.Czy tylko ja dostrzegam te różnice ?

  9. Kiedys wypozyczylem takiego do przewiezienia mebli z niemiec.mialem dokladnie 680km w jedna strone.
    2.5TDI pod maska,5 cylindrów.ladnie to jechalo i nawet malo paliło jak na te gabaryty.licznik pokazywal przebieg nieco ponad 50tys km.
    Plusem napewno jest ze nie rozni sie zbytnio prowadzeniem od jakiejs osobowki.bardzo wygodnie manewruje,fotele bez fajarwerkow ale po 10 godzinnej podrozy nic nie bolało i jakos nie czulem specjalnie zmeczenia.
    Teraz minus jaki sam zauwazylem i myslalem ze dotyczy mnie ale po szperaniu w internecie okazalo sie ze nie bylem sam.mimo ze auto bylo z wypozyczalni to zawsze sprawdzam stan oleju itd i pamietam ze poprosilem wlasciciela o dolanie oleju bo stan minimalny a to dosc swieze auto i balem sie chociazby zarysowac a co dopiero zniszczyc silnik.
    Po dojechaniu wczesniej wspomniianych 680km na drugi dzien odpalam i swieci sie kontrolka cisnienia oleju.okazalo sie ze silnik zżarł cały olej.nigdzie nie bylo wycieku,chociazby zapocenia.z rury wydechowej nie kopcił.
    Jedni popierają moje zdanie ze te silniki pala wieksze ilosci oleju niz wszystkie hondy razem wziete a sa tacy ktorzy twierdza ze nic sie takiego nie dzieje.od czego to zależy?? A cholera wie.szkoda bo sam chcialbym takie auto miec aby zbudowac z niego kampera ale nie wiem na co trafie i go nie kupie.

  10. Akurat w firmie jest crafter (wercje skrzyniowe) w klasie aut dostawczych nie ma sobie różwnych. Mimo ze nie lubie VW to crafter to nie jest zły wybór
    Plusy auta:
    -popularny czyli ze sprzedarzem nie będzie problemu
    -jak na busa nawet mocne silniki
    -tylni napęd
    -komford jazdy jak na busa jest na nawet dobrym poziomie
    -hamuje praktycznie w miejscu naprawdę dobre hamulce
    -nie sie co wstydzić mając craftera w firmie
    -mocna rama oraz resory 4t bez problemu sie ładuje
    -dobre wyposażenie jak na busa (elekrtyczne szyby lusterka klima itd)
    -deska rozdzielcza dość przejrzysta
    -skrzynia biegów umiejscowiona pod reka a nie w podłodze tak jak w starych Iveco
    Minusy:
    -wysokie spalanie(w firmie wersje 2.5 r5 tdi 136 i 163km to ok 13l oba silniki pala)
    -strasznie awaryjne silniki(najczęściej pada termostat padek klinowy głowica oraz uszczelka pod głowicą)
    -pod maska jesr malo miejsca przez co drobne naprawdy wymagaja demontażu pól silnika lub przedniego pasa
    -rdzewieje…. To jest chyba hit tutaj nawet w 5/6 egzemplarza widać rdze głównie progi i dół drzwi.
    -wysokie ceny części
    -czasem DPF się odlącza
    -slaba jakość materiałów ale dobra to jest auto do roboty więc tu wybaczam
    I to chyba by było na tyle

Dodaj komentarz

Zadzwoń!